Česká distribuční zaměstnává již přes 1 200 OZP
Do konce roku 2024 chce nabídnout práci dalším 600 osobám s handicapem
Bulletin pro obchodní partnery 1/2023
Česká distribuční: partner, který vás provede krizí
Analýza cen surovin na velikonoční pečení
Provedli jsme další analýzu cen surovin. Vyplatí se sledovat letáky.
Meziročně si připlatíme za základní potraviny
Provedli jsme další analýzu cen surovin. Vyplatí se sledovat letáky.
Bulletin pro obchodní partnery 2/2022
Význam letáků především v době zdražování roste.
Vánoční pečení stojí zase o něco více, za balík surovin na cukroví dáme asi 1 100 Kč.
V letošním roce vyjde pečení o 112 Kč více než loni. Vyplatí se však sledovat letáky, průměrná sleva v akčních letácích letos činí 27 %.
Každý čtvrtý nakupující Čech využívá slevové akce mnohem více než dříve
Nahlédněte do dalších dat z nejnovějšího průzkumu agentury STEM/MARK.
Tři čtvrtiny nakupujících Čechů sledují tištěné letáky
Vychází to z nejnovějšího průzkumu agentury STEM/MARK
Největší distributor tištěných letáků v České republice reaguje na návrh MŽP
Tištěné letáky v České republice čte 88 % spotřebitelů.
Česká distribuční posiluje a dělá změny ve svém vedení
Přichází nový obchodní ředitel, finanční ředitelka a vzniká nová funkce manažera pro marketing a komunikaci
Bulletin pro obchodní partnery 2/2023
Víte, kde jsou vaši zákazníci a umíte je oslovit?
Akční letáky pomáhají dále šetřit
Dušičkový sortiment se nabízí s průměrnou slevou 10 %.
Díky letákům lze ušetřit bezmála třetinu výdajů
Průměrná sleva sledovaných položek v červencových akčních letácích byla 29 %.
Vyplatí se sledovat akční letáky
Maso na grilování pořídíme v průměru o 6 % levněji než loni.
Opřete se o silného partnera pro vaše marketingové kampaně.
Zajistíme, aby se o vás vědělo.
Jsme tady pro vás a víme, jak na to.
Odebírejte náš zpravodaj a buďte informovaní jako první o novinkách na letákovém trhu.