- stratka
- 1 srpna, 2022
- 9:46 am
- No Comments
Leták se stává spolehlivým nákupním rádcem mnoha domácností, lidé čekají na slevy a obchodníci se na to mohou zaměřit
Zbraň proti drahotě, slevové akce lidem zlevňují nákupy až o třetinu
Zdražování nepolevuje a obliba slevových akcí v obchodech roste, a to zdaleka nejen mezi seniory. Obchodní řetězce neustále nabízejí slevy, nejčastěji na základní potraviny jako máslo, mléko, pečivo, nebo pivo. Odborníci nepředpokládají, že se situace s vysokými cenami potravin v brzké době výrazně zlepší. Naopak lze očekávat zdražení obilí a obilných výrobků. Sledovat akční letáky se tak bude vyplácet stále více. (Denik.cz, duben 2022)
TIP České distribuční: Je evidentní, že roste cílová skupina lidí, která se při svých nákupech řídí akčními letáky a slevovými akcemi. Stačí ji tedy pouze vhodným způsobem oslovit. Rádi vám pomůžeme s co nejefektivnějším zacílením vaší kampaně a oslovením stávajících i nových zákazníků.
Inflace mění nákupní zvyky, Češi šetří, jídlo pořizují podle seznamu a v akcích
Stále rostoucí inflace má za následek větší ostražitost Čechů vůči slevovým a akčním nabídkám. Možností, jak ušetřit, není mnoho, hitem se stávají slevové aplikace a nákupní seznamy vycházející z akčních letáků. Vyšší zájem o akční zboží jeví zákazníci především v segmentu drogistického zboží a u trvanlivých potravin. (Idnes.cz, červenec 2022)
TIP České distribuční: Pokud jste prodejce potravin, drogerie ale i jiného zboží, vaši zákazníci budou pravděpodobně očekávat slevové akce a budou se jimi řídit. Využijte potenciál oslovení letákem a pravidelně komunikujte se svými zákazníky.
Češi se obávají propadu své životní úrovně, většina kvůli zdražování šetří a omezuje své potřeby
Dle červnového průzkumu STEM více než čtyři pětiny Čechů nevěří ve zlepšení situace ohledně zdražování v horizontu jednoho roku a bezmála polovina dotazovaných předpovídá jeho další zrychlení v budoucnu. Celých 80 % respondentů tvrdí, že kvůli stoupajícím cenám energií muselo začít více šetřit a omezovat některé své potřeby. (Stem, červen 2022)
TIP České distribuční: Obliba slev a akčních nabídek roste napříč všemi skupinami obyvatel a segmenty nabízených produktů i služeb. Buďte napřed oproti konkurenci a nabídněte spotřebitelům zajímavý slevový leták, jehož obsahu neodolají. Víme jak na to a o své know-how se s vámi rádi podělíme.
Češi přestávají koukat na kvalitu. Na nákupech chtějí hlavně ušetřit
Dle reportáže TV Nova Češi kvůli vysoké inflaci šetří, zejména na potravinách, oblečení a drogistickém zboží. Devět z deseti lidí sleduje akční letáky a podle nich se rozhoduje, kde bude daný den nakupovat. To, co mnozí ještě nedávno považovali za doménu především seniorů, se i pro lidi ve středním věku nebo mladé rodiny s dětmi začíná stávat každodenní nutností. V důsledku nelehké doby tak sledování akčních letáků a výhodných nabídek zažívá malou renesanci. (TV Nova, červen 2022)
TIP České distribuční: Díky dlouhodobému využívání nástrojů geomarketingu, včetně pečlivě vedené a neustále aktualizované vlastní databázi, vám dokážeme zpracovat geomarketingovou analýzu na míru a pomůžeme vám oslovit stávající i nové zákazníky. Ať už tedy nabízíte jakékoli produkty nebo služby, zajistíme, aby vaše kampaň dopadla na „úrodnou půdu“.
Češi vyhledávají spíše výhodné nabídky než konkrétní značky
O nákupu rozhoduje především vzdálenost od bydliště nebo výše slevy
Většina základních potravin zlevnila
Průměrná sleva sledovaných položek v akčních letácích byla 27 %.
Opřete se o silného partnera pro vaše marketingové kampaně.
Zajistíme, aby se o vás vědělo.
Jsme tady pro vás a víme, jak na to.
Newsletter
Odebírejte náš zpravodaj a buďte informovaní jako první o novinkách na letákovém trhu.