


Zástupci odborné veřejnosti vyzvali ministra Hladíka ke stažení novely zákona o obalech
Česká distribuční spolu s partnery kritizují nesystémovost opatření, sporné přínosy novely a negativní dopady na řadu subjektů.

Analýza cen základních potravin
Ceny kolísají a akční letáky nadále pomáhají šetřit v rozpočtech spotřebitelů.

Bulletin pro obchodní partnery 1/2024
Jarní inspirace i nové informace. Nechejte vaše podnikání rozkvést díky letákovým kampaním.

Zapojili jsme se do konceptu Age management
Zaměstnanci jsou důležitým základem naší společnosti.

Češi vyhledávají spíše výhodné nabídky než konkrétní značky
O nákupu rozhoduje především vzdálenost od bydliště nebo výše slevy

Většina základních potravin zlevnila
Průměrná sleva sledovaných položek v akčních letácích byla 27 %.

Dvě třetiny nakupujících Čechů sledují tištěné letáky
Téměř polovina spotřebitelů je považuje za nejpřehlednější a nejdůvěryhodnější zdroj informací pro nákup.


Analýza cen dušičkového sortimentu
Díky akčním letákům mohou spotřebitelé ušetřit až 15 % výdajů.

Vývoj trhu neadresné distribuce v ČR od roku 2020
I přes pandemii a krize si tištěné letáky stále udržují svou popularitu.

Zjistěte, jak papírenský průmysl podporuje recyklaci a udržitelnost v moderní době.
Zjistěte, jak papírenský průmysl podporuje recyklaci a udržitelnost v moderní době.

Zaměstnanci jako klíčový potenciál pro vyrovnání se s trendy
Podívejte se, jak naše personální strategie pomáhá překonávat výzvy a podporuje zaměstnávání osob se zdravotním postižením.

Týmovost v barvách České distribuční
Zúčastnili jsme se zaměstnanecké ligy Deníku a bodovali jsme nejen na hřišti, ale i v hledišti.

Door drop média jsou stále relevantní i v době digitálního marketingu
Zjistěte, proč je tištěná reklama stále efektivním nástrojem i v éře digitálního marketingu.
Opřete se o silného partnera pro vaše marketingové kampaně.
Zajistíme, aby se o vás vědělo.
Jsme tady pro vás a víme, jak na to.
Odebírejte náš zpravodaj a buďte informovaní jako první o novinkách na letákovém trhu.