Kontakt

Kontaktujte nás

+420 800 888 558​

Kontakt
Hledat

Česká distribuční posiluje a dělá změny ve svém vedení. Přichází nový obchodní ředitel, finanční ředitelka a vzniká nová funkce manažera pro marketing a komunikaci

Česká distribuční, největší český distributor tištěných letáků, prochází změnami ve svém vedení. Novým obchodním ředitelem se na konci října stal Martin Suchánek, který se v oboru pohybuje již od roku 2006. Nově vzniklou pozici manažera pro komunikaci a marketing obsazuje Jaroslav Staněk, který ve firmě působí již 13 let, naposledy ve funkci obchodního ředitele. Pozici finanční ředitelky od prosince zaujme Vendula Vasquez, která v minulosti prošla vedoucími rolemi na finančních úsecích několika firem. Personální změny jsou reakcí na rostoucí oblibu tištěných letáků a nové trendy na trhu.

„V poslední době se tištěným letákům daří. Přibývají noví klienti, obnovuje se distribuce, rozšiřují se distribuční lokality a tím se zvýšil i objem doručovaných letáků nebo adresných zásilek. Zvýšení zájmu o letáky je znatelné, nepochybně je ovlivněno také zdražením potravin, které domácnosti vede k častějšímu vyhledávání slev. Pro nás se tím mění dynamika celé společnosti, proto jsme přistoupili i k těmto personálním změnám, které nám pomohou dále posilovat naši pozici na trhu a být spolehlivým partnerem pro naše klienty,“ Petr Sikora, ředitel společnosti Česká distribuční.

Nový obchodní ředitel přinese společnosti dlouholetou zkušenost

Nový obchodní ředitel Martin Suchánek od roku 2006 zastával přední pozice ve společnosti TNT Post ČR a v posledních 12 letech působil ve společnosti Squadro. Martin Suchánek nyní představuje důležitou posilu ve vedení České distribuční, přičemž jeho úkolem bude řídit vztahy s klienty, zejména bude zodpovídat za akvizice nových klientů a za udržování nadstandardních vztahů se těmi stávajícími. „Na práci v této nové funkci se velice těším a vážím si důvěry, kterou jsem v České distribuční dostal. Za dobu, co se v oboru pohybuji, ušla distribuce dlouhou cestu a překonala mnoho výzev a věřím, že má před sebou ještě dlouhou budoucnost,“ říká Martin Suchánek, který na současné pozici vystřídal dosavadního obchodního ředitele Jaroslava Staňka.

Marketingový a komunikační manažer zvýší povědomí o výhodách tištěného letáku

Právě výzvy a změny, kterými trh neadresné distribuce nyní prochází, vedly Českou distribuční k zavedení nové pozice marketingového a komunikačního manažera, kterou obsadil Jaroslav Staněk. „Nesporným trendem dnešní doby je digitalizace informací o akčních nabídkách, takže cítíme potřebu směrem ke stávajícím i potenciálním klientům komunikovat výhody klasického papírového letáku a jeho pozici v marketingové komunikaci. Tištěný leták i nadále zůstává spotřebiteli oblíbeným a vyhledávaným nákupním rádcem. Jeho sílu objevují i obchodníci z odvětví, kde se třeba doposud příliš nevyužíval. Pro celý náš obor bude novou výzvou i plánované zavedení recyklačního poplatku za tištěné letáky. Z dosud zveřejněných informací lze usuzovat, že bude mít negativní dopad na mnoho subjektů včetně obchodníků, tiskáren nebo domácností,“ říká nový marketingový a komunikační manažer. Jaroslav Staněk dříve působil v České distribuční kromě vedení obchodu také ve vedení provozu. Nyní bude mít na starosti tvorbu profesionální strategie prezentace značky Česká distribuční, komunikaci této strategie vůči klientům, dodavatelům a externí veřejnosti, včetně komunikace s médii a ostatními stakeholdery.

Začátkem prosince nastoupí nová finanční ředitelka

Ke změně dojde také na pozici finanční ředitelky, kterou od 1. prosince 2023 zaujme Vendula Vasquez. Do České distribuční přichází ze společnosti TEFCOLD Ostrava, ve které působila jako finanční manažerka. Velkou část své kariéry dříve pracovala jako auditor ve společnosti, kde působila 9 let, z toho 7 let v seniorní manažerské pozici.

image/svg+xml

Opřete se o silného partnera pro vaše marketingové kampaně.
Zajistíme, aby se o vás vědělo.
Jsme tady pro vás a víme, jak na to.

Newsletter

Odebírejte náš zpravodaj a buďte informovaní jako první o novinkách na letákovém trhu.