


Rozhovor s Lenkou Desatovou
Tištěná reklama je pro starší zákazníky klíčová. Ignorovat je znamená přijít o důležitou cílovou skupinu.

Společenská odpovědnost, která dává smysl vašemu byznysu
Zaměstnávání OZP přináší nejen kvalitní službu a CSR hodnotu, ale i výhodné náhradní plnění pro vaše podnikání.

Tištěné letáky zůstávají silným nástrojem i v digitální době
Nahlédněte do rozhovoru o efektivních kampaních, cílení a budoucnosti letáků v B2B komunikaci.

Geomarketing zvyšuje účinnost kampaní už 25 let
Přesné zacílení šetří náklady a pomáhá oslovit ty správné zákazníky.

Analýza cen základních potravin
Nákup základních potravin se meziročně prodraží, kvartálně však ušetříme.

Bulletin pro obchodní partnery 1/2025
Nahlédněte do jarního vydání plného inspirace pro efektivní letákovou kampaň.

Češi chtějí nakupovat především výhodně a v blízkosti bydliště.
Značka či velikost obchodu nejsou pro spotřebitele tolik důležité, zjistil průzkum.

Novinky v náhradním plnění v roce 2025
Využijte naše služby a mějte náhradní plnění pod kontrolou.

Back to School
Leták jako nákupní průvodce a rádce – jak dostat rodiče do obchodu dřív, než zazvoní.

Bulletin pro obchodní partnery 2/2025
Získejte náskok v hlavní sezóně. Objevte letní vydání plné novinek, inspirace a praktických dat z trhu i praxe.

Češi nejvíce slyší na slevy mezi 21 a 30 %
Nejnovější průzkum ukázal, že větší slevy nezaručí větší zájem. Zjistěte, jak Češi vnímají slevy a jak toho využít.


Rozhovor s Lenkou Desatovou
Tištěná reklama je pro starší zákazníky klíčová. Ignorovat je znamená přijít o důležitou cílovou skupinu.

Společenská odpovědnost, která dává smysl vašemu byznysu
Zaměstnávání OZP přináší nejen kvalitní službu a CSR hodnotu, ale i výhodné náhradní plnění pro vaše podnikání.
Opřete se o silného partnera pro vaše marketingové kampaně.
Zajistíme, aby se o vás vědělo.
Jsme tady pro vás a víme, jak na to.
Odebírejte náš zpravodaj a buďte informovaní jako první o novinkách na letákovém trhu.