ceska distribucni2

                                                                     zelená linka 800 888 558

Ostrava 16. 3. 2020

logo CD

Vážení klienti,

rádi bychom vás informovali a ujistili o tom, že jsme ve společnosti Česká distribuční, k.s. přijali krizová opatření již od 6. 3. 2020, která jednak umožňují zajistit provoz služeb pro všechny naše klienty, ale i omezit šíření viru COVID-19.

V rámci společnosti jsme eliminovali osobní kontakt mezi pracovníky, zrušili jsme externí návštěvy, vše jsme nahradili videokonferencemi, zavedli jsme práce z domu pro administrativní pracovníky, používáme dezinfekční mýdla a ochranné pomůcky na pracovištích a dochází bezkontaktnímu předávání dokumentů i zboží. Výdej na skladech probíhá ve speciálním režimu, kdy na skladech nedojde k osobnímu kontaktu mezi zúčastněnými na distribuci.

Celou situaci nadále monitorujeme a dle vývoje zavádíme další potřebná opatření.

V případě dotazů či potřeb jsme vám nadále k dispozici na naší zelené lince 800 888 558, vždy od 7:30 do 15:00.

S přáním pevného zdraví,
Petr Sikora
ředitel společnosti

 

Ostrava 29.11.2019

logo CDČeská distribuční k.s. mění od 1. 1. 2020 Poštovní podmínky – reklamní psaní a Poštovní podmínky – osobní psaní. Do Poštovních podmínek byly zapracovány změny ohledně zabezpečení předávání databází s osobními údaji, doplnili jsme postup pro řešení sporu a došlo k úpravě odpovědnosti za vzniklou škodu při poskytování poštovních služeb. S Poštovními podmínkami na obě námi poskytované služby se můžete seznámit zde:

Osobní psaní a Reklamní psaní.

Petr Sikora,ředitel společnosti

Ostrava 20.11.2019

logo CDVážení klienti a obchodní partneři, blíží se nám závěr roku a my vám přinášíme již dvacátý bulletin s rady a tipy na předvánoční kampaně.

 

Praha 25.9.2019

logo CD

PRŮMĚRNÁ SLEVA NA INZEROVANÉ VÝROBKY BYLA 36 %, NEJČASTĚJŠÍ 50 %. – Jogurt se vyhoupl na první místo coby nejčastěji zobrazovaný produkt na titulních stranách letáků. Naproti tomu kuřecí maso, které bylo v roce 2016 na špici, se propadlo až na 11. pozici. Pivo i po třech letech drží druhou příčku. Vyplynulo to z analýzy společnosti Česká distribuční, která letáky obchodních řetězců doručuje.