Češi vyhledávají spíše výhodné nabídky než konkrétní značky
O nákupu rozhoduje především vzdálenost od bydliště nebo výše slevy
Většina základních potravin zlevnila
Průměrná sleva sledovaných položek v akčních letácích byla 27 %.
Dvě třetiny nakupujících Čechů sledují tištěné letáky
Téměř polovina spotřebitelů je považuje za nejpřehlednější a nejdůvěryhodnější zdroj informací pro nákup.
Největší distributor tištěných letáků v České republice reaguje na návrh MŽP
Tištěné letáky v České republice čte 88 % spotřebitelů.
Česká distribuční posiluje a dělá změny ve svém vedení
Přichází nový obchodní ředitel, finanční ředitelka a vzniká nová funkce manažera pro marketing a komunikaci
Bulletin pro obchodní partnery 2/2023
Víte, kde jsou vaši zákazníci a umíte je oslovit?
Akční letáky pomáhají dále šetřit
Dušičkový sortiment se nabízí s průměrnou slevou 10 %.
Zapojili jsme se do konceptu Age management
Zaměstnanci jsou důležitým základem naší společnosti.
Češi vyhledávají spíše výhodné nabídky než konkrétní značky
O nákupu rozhoduje především vzdálenost od bydliště nebo výše slevy
Většina základních potravin zlevnila
Průměrná sleva sledovaných položek v akčních letácích byla 27 %.
Dvě třetiny nakupujících Čechů sledují tištěné letáky
Téměř polovina spotřebitelů je považuje za nejpřehlednější a nejdůvěryhodnější zdroj informací pro nákup.
Největší distributor tištěných letáků v České republice reaguje na návrh MŽP
Tištěné letáky v České republice čte 88 % spotřebitelů.
Opřete se o silného partnera pro vaše marketingové kampaně.
Zajistíme, aby se o vás vědělo.
Jsme tady pro vás a víme, jak na to.
Odebírejte náš zpravodaj a buďte informovaní jako první o novinkách na letákovém trhu.