Kontakt

Kontaktujte nás
Po – Čt 8:00 – 15:30

+420 800 888 558​

Kontakt
Hledat

Addressed Mail

MILLIONS

of items delivered every year

7

days a week

0
distribution centres
10000
addressed mail distributors

MILIONY

doručených zásilek ročně

10000
doručovatelů adresných zásilek
0
podací místa

7

dní v týdnu

In 2013, we entered the open postal market. As an innovative supplier, we have the know-how to help you arrange a campaign that suits all your marketing needs.

We will take care of your entire direct marketing campaigns and back your creative thinking up - we can deliver unusually shaped letters. We verify all the addresses and help save on costs.

Naše know-how z neadresné distribuce přenášíme od roku 2013 také na otevřený poštovní trh. Můžete si tak vybrat moderního dodavatele a kampaň si naplánovat podle sebe. Rádi vám s tím pomůžeme.

Vaše directmarketingové kampaně zpracujeme na klíč, podpoříme vaši kreativitu a doručíme i atypické tvary. Zkontrolujeme, zda jsou všechny adresy správné a pomůžeme vám tak minimalizovat náklady.

MILIONY

doručených zásilek ročně

0
distribuční centra
10000
doručovatelů adresných zásilek

Engage your customers by a letter

The inboxes of your customers tend to be crowded and email advertising often goes to spam. On the other hand, it is not that common to find a letter in your mailbox. Take the opportunity and engage your customers with a physical letter.

shutterstock_216898639-min-150x120

Direct mail

personalized print advertising

Our services in a nutshell:

We deliver two types of items:

Advertising letter

message for a specific addressee
(up to 1 000 g)

invitation, catalogue, subscription, advertisement, brochure, etc.

Personal letter

message for a specific addressee (up to 500 g), contains personal data

a bank account statement, insurance premium, electricity bill, loyalty rewards program, etc.

Customer complaint management - addressed mail delivery

Why choose Česká distribuční?

Address verification

helps you reduce printing and delivery expenses

Make your materials stand out

- we can deliver items of various sizes and shapes

Well-organized report

in electronic format with details about undelivered items

Přehledná výsledná zpráva

v elektronické podobě s vysvětlením případného nedoručení

Zajištění kampaně na klíč

od tisku, přes kompletaci až po doručení

One-stop solution for your campaign

from printing and completing to delivery

Online CEDI system

where you can check the status of your items and watch over your campaign

Alternate fulfillment

purchase our services in an alternate fulfillment scheme

We help you plan your campaign step-by-step

1. DATABASE OF ADDRESSES

The first step is to submit an address database of recipients. We process all the data the way it complies with the Personal data protection aid and law and GDPR.

2. VERIFICATION OF ADDRESSES

We verify the addresses in the database to identify any incomplete or invalid addresses that should be corrected or removed.

3. NUMBER OF ITEMS

When the addresses are verified, we get the exact number of items to be printed and delivered. As the invalid addresses are removed, you save on both printing and delivery.

4. PRINTING AND MORE

We can take care of printing, wrapping, labelling, personification, inserts or gift inserts.

5. TRANSPORTATION AND LOGISTICS

We transport the materials to respective localities, all the items are tracked.

6. DELIVERY

We deliver the materials to the recipients according to an agreed schedule.

7. REPORT

We provide an electronic report with details about the delivery.

8. DATABASE UPDATES

You can use the data in the report to update your address database.

9. RECAPITULATION AND NEXT STEPS

Together with you, we review and evaluate the campaign and recommend
next steps for your business success.

1. PŘEDÁNÍ DATABÁZE ADRES

Proces zahájíme převzetím vašeho seznamu adres. Všechna data jsou zpracovávána v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů a předpisy GDPR.

2. KONTROLA ADRES

Zkontrolujeme správnost vámi dodaných adres a upozorníme na nekompletní či chybné adresy k opravě.

3. URČENÍ POČTU ZÁSILEK

Po kontrole vašeho seznamu určíme počet zásilek k tisku. Díky vyřazení neplatných adres ušetříte za tisk i za samotné doručení.

4. TISK A KOMPLETACE

Zajistíme tisk, balení, štítkování, personalizaci, vklady, příbaly, dárkové předměty.

5. DOPRAVA A LOGISTIKA

Zásilky přepravíme na místo roznosu. Po celou dobu jejich pohyb sledujeme.

6. DORUČENÍ

Ve vámi zvoleném termínu doručíme zásilky adresátům.

7. VÝSLEDNÁ ZPRÁVA

Dodáme vám elektronickou výslednou zprávu o doručení zásilek.

8. AKTUALIZACE DATABÁZE

V případě potřeby si na základě elektronické výsledné zprávy můžete aktualizovat vaši databázi adres.

9. ZPĚTNÉ HODNOCENÍ A DOPORUČENÍ

Spolu s vámi celou kampaň zpětně vyhodnotíme a doporučíme to nejlepší pro vás business.

Find out more about alternate fulfillment

We are a sheltered work employer. How does it affect you, our clients?

Zjistěte více o náhradním plnění

Jsme zaměstnavatelem na chráněném trhu práce. Co to pro vás znamená?

Contact

addressed mail department

Eliška Sojková
BUSINESS AND ADDRESSED MAIL DPT. ASSISTANT

Tel.: +420 731 613 825
E-mail: adresna@distribucni.cz

Contact form

Opřete se o silného partnera pro vaše marketingové kampaně.
Zajistíme, aby se o vás vědělo.
Jsme tady pro vás a víme, jak na to.

Newsletter

Odebírejte náš zpravodaj a buďte informovaní jako první o novinkách na letákovém trhu.