Analýza cen surovin na vánoční pečení
Máslo je dražší o více než 60 %, vejce o třetinu. Díky akčním letákům lze ušetřit až čtvrtinu výdajů.
Česká distribuční, největší český distributor tištěných letáků, prochází změnami ve svém vedení. Novým obchodním ředitelem se na konci října stal Martin Suchánek, který se v oboru pohybuje již od roku 2006. Nově vzniklou pozici manažera pro komunikaci a marketing obsazuje Jaroslav Staněk, který ve firmě působí již 13 let, naposledy ve funkci obchodního ředitele. Pozici finanční ředitelky od prosince zaujme Vendula Vasquez, která v minulosti prošla vedoucími rolemi na finančních úsecích několika firem. Personální změny jsou reakcí na rostoucí oblibu tištěných letáků a nové trendy na trhu.
„V poslední době se tištěným letákům daří. Přibývají noví klienti, obnovuje se distribuce, rozšiřují se distribuční lokality a tím se zvýšil i objem doručovaných letáků nebo adresných zásilek. Zvýšení zájmu o letáky je znatelné, nepochybně je ovlivněno také zdražením potravin, které domácnosti vede k častějšímu vyhledávání slev. Pro nás se tím mění dynamika celé společnosti, proto jsme přistoupili i k těmto personálním změnám, které nám pomohou dále posilovat naši pozici na trhu a být spolehlivým partnerem pro naše klienty,“ Petr Sikora, ředitel společnosti Česká distribuční.
Nový obchodní ředitel Martin Suchánek od roku 2006 zastával přední pozice ve společnosti TNT Post ČR a v posledních 12 letech působil ve společnosti Squadro. Martin Suchánek nyní představuje důležitou posilu ve vedení České distribuční, přičemž jeho úkolem bude řídit vztahy s klienty, zejména bude zodpovídat za akvizice nových klientů a za udržování nadstandardních vztahů se těmi stávajícími. „Na práci v této nové funkci se velice těším a vážím si důvěry, kterou jsem v České distribuční dostal. Za dobu, co se v oboru pohybuji, ušla distribuce dlouhou cestu a překonala mnoho výzev a věřím, že má před sebou ještě dlouhou budoucnost,“ říká Martin Suchánek, který na současné pozici vystřídal dosavadního obchodního ředitele Jaroslava Staňka.
Právě výzvy a změny, kterými trh neadresné distribuce nyní prochází, vedly Českou distribuční k zavedení nové pozice marketingového a komunikačního manažera, kterou obsadil Jaroslav Staněk. „Nesporným trendem dnešní doby je digitalizace informací o akčních nabídkách, takže cítíme potřebu směrem ke stávajícím i potenciálním klientům komunikovat výhody klasického papírového letáku a jeho pozici v marketingové komunikaci. Tištěný leták i nadále zůstává spotřebiteli oblíbeným a vyhledávaným nákupním rádcem. Jeho sílu objevují i obchodníci z odvětví, kde se třeba doposud příliš nevyužíval. Pro celý náš obor bude novou výzvou i plánované zavedení recyklačního poplatku za tištěné letáky. Z dosud zveřejněných informací lze usuzovat, že bude mít negativní dopad na mnoho subjektů včetně obchodníků, tiskáren nebo domácností,“ říká nový marketingový a komunikační manažer. Jaroslav Staněk dříve působil v České distribuční kromě vedení obchodu také ve vedení provozu. Nyní bude mít na starosti tvorbu profesionální strategie prezentace značky Česká distribuční, komunikaci této strategie vůči klientům, dodavatelům a externí veřejnosti, včetně komunikace s médii a ostatními stakeholdery.
Ke změně dojde také na pozici finanční ředitelky, kterou od 1. prosince 2023 zaujme Vendula Vasquez. Do České distribuční přichází ze společnosti TEFCOLD Ostrava, ve které působila jako finanční manažerka. Velkou část své kariéry dříve pracovala jako auditor ve společnosti, kde působila 9 let, z toho 7 let v seniorní manažerské pozici.
Máslo je dražší o více než 60 %, vejce o třetinu. Díky akčním letákům lze ušetřit až čtvrtinu výdajů.
Máslo je meziročně dražší takřka o polovinu. Akční letáky pomáhají dále šetřit.
Opřete se o silného partnera pro vaše marketingové kampaně.
Zajistíme, aby se o vás vědělo.
Jsme tady pro vás a víme, jak na to.
Odebírejte náš zpravodaj a buďte informovaní jako první o novinkách na letákovém trhu.
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
Analytika | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pluginem GDPR Cookie Consent. Soubor cookie se používá k uložení souhlasu uživatele s používáním souborů cookie v kategorii „Analytika“. |
Funkční | 11 měsíců | Soubor cookie je nastaven na základě souhlasu s cookie GDPR k zaznamenání souhlasu uživatele pro soubory cookie v kategorii „Funkční“. |
Nezbytné | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pluginem GDPR Cookie Consent. Cookies slouží k uložení souhlasu uživatele s cookies v kategorii „Nezbytné“. |
Ostatní | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie se používá k uložení souhlasu uživatele s cookies v kategorii „Jiné. |
Výkon | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie se používá k uložení souhlasu uživatele s cookies v kategorii „Výkon“. |
Zhlédnuto | 11 měsíců | Soubor cookie je nastaven pluginem GDPR Cookie Consent a používá se k uložení, zda uživatel souhlasil nebo nesouhlasil s používáním souborů cookie. Neukládá žádné osobní údaje. |