- stratka
- 15 října, 2020
- 8:48 am
- No Comments
Bulletin pro obchodní partnery 2/2020
Vážení klienti,
přinášíme vám nové vydání firemního bulletinu, prostřednictvím kterého s vámi pravidelně sdílíme dění v České distribuční a čtení plné přínosných poznatků a inspirace. Aktuální vydání se z velké části věnuje výjimečnému projektu, který se nám v posledních měsících podařilo rozběhnout. Jedná se o zaměstnávání nových kolegů z řad lidí s hendikepem, kterých máme aktuálně ve firmě bezmála tisíc a počty chceme postupně navyšovat.
Informační brožura
Chceme tak pomáhat dobré věci a dávat šanci lidem, kteří pracovat umí a chtějí, ale mnohdy se jim bohužel nedostává dostatek příležitostí.
Více informací o zaměstnávání osob se zdravotním postižením se dozvíte z informační brožury, kterou jsme pro vás za tímto účelem vytvořili.
Bulletin pro obchodní partnery
Protože podzim je v plném proudu a blíží se čas předvánočních kampaní, zeptali jsme se pro vás našeho specialisty, manažera obchodu Tomáše Vlka, jak je nejlépe připravit, aby byly úspěšné. Ani tentokrát jsme nezapomněli na novinky a zajímavosti z trhu, abychom vám poskytli inspiraci pro podnikání. Shrnuli jsme pro vás výsledky našeho jarního průzkumu spotřebitelského chování v průběhu pandemie, které mohou být během současné druhé vlny opět aktuální.
Věříme, že i nyní se nám veškeré nepříjemnosti podaří úspěšně zvládnout a přejeme vám především pevné zdraví.
S přáním pevného zdraví,
Petr Sikora
ředitel společnosti
Češi vyhledávají spíše výhodné nabídky než konkrétní značky
O nákupu rozhoduje především vzdálenost od bydliště nebo výše slevy
Většina základních potravin zlevnila
Průměrná sleva sledovaných položek v akčních letácích byla 27 %.
Opřete se o silného partnera pro vaše marketingové kampaně.
Zajistíme, aby se o vás vědělo.
Jsme tady pro vás a víme, jak na to.
Newsletter
Odebírejte náš zpravodaj a buďte informovaní jako první o novinkách na letákovém trhu.