- stratka
- 8 června, 2021
- 12:01 pm
- No Comments
O papírové letáky je stále zájem, využívají je i e-shopy
Podobně jako jiné marketingové nástroje, i letáky prochází vývojem. Jsou dnes ekologičtější, menší, uspořádanější a obsahují více doplňujících informací. Také se jich tiskne a roznáší méně, ale dokážou oslovit daleko více lidí. Jak je to možné?
Odpověď je geomarketing
Geomarketing umí obchodníkům ušetřit až polovinu nákladů a zvýšit responzi kampaně o 30 %. Abychom mohli našim klientům zpracovávat efektivní geomarketingové analýzy, udržujeme kvalitní a aktuální databáze a snažíme se o každém distribučním sektoru zjistit co nejvíce informací. Specializované geomarketingové oddělení u nás řídí Jan Senohrábek, který má s cílením neadresné a adresné distribuce více než dvacetileté zkušenosti. Rozhovor o tom, jak geomarketing funguje, či jak se v čase proměnila podoba a význam letáků, si nyní můžete přečíst na Mediaguru.cz.
Češi vyhledávají spíše výhodné nabídky než konkrétní značky
O nákupu rozhoduje především vzdálenost od bydliště nebo výše slevy
Většina základních potravin zlevnila
Průměrná sleva sledovaných položek v akčních letácích byla 27 %.
Opřete se o silného partnera pro vaše marketingové kampaně.
Zajistíme, aby se o vás vědělo.
Jsme tady pro vás a víme, jak na to.
Newsletter
Odebírejte náš zpravodaj a buďte informovaní jako první o novinkách na letákovém trhu.