Kontakt

Kontaktujte nás

+420 800 888 558​

Kontakt
Hledat

O papírové letáky je stále zájem, využívají je i e-shopy

Podobně jako jiné marketingové nástroje, i letáky prochází vývojem. Jsou dnes ekologičtější, menší, uspořádanější a obsahují více doplňujících informací. Také se jich tiskne a roznáší méně, ale dokážou oslovit daleko více lidí. Jak je to možné?

Odpověď je geomarketing

Geomarketing umí obchodníkům ušetřit až polovinu nákladů a zvýšit responzi kampaně o 30 %. Abychom mohli našim klientům zpracovávat efektivní geomarketingové analýzy, udržujeme kvalitní a aktuální databáze a snažíme se o každém distribučním sektoru zjistit co nejvíce informací. Specializované geomarketingové oddělení u nás řídí Jan Senohrábek, který má s cílením neadresné a adresné distribuce více než dvacetileté zkušenosti. Rozhovor o tom, jak geomarketing funguje, či jak se v čase proměnila podoba a význam letáků, si nyní můžete přečíst na Mediaguru.cz.
image/svg+xml

Opřete se o silného partnera pro vaše marketingové kampaně.
Zajistíme, aby se o vás vědělo.
Jsme tady pro vás a víme, jak na to.

Newsletter

Odebírejte náš zpravodaj a buďte informovaní jako první o novinkách na letákovém trhu.