Vývoj trhu neadresné distribuce v ČR od roku 2020
I přes pandemii a krize si tištěné letáky stále udržují svou popularitu.
Společnost Česká distribuční, největší distributor akčních letáků v České republice a poskytovatel adresného doručování, představuje nového provozního ředitele. Adam Kotík ve firmě působí již šestým rokem a doposud měl na starost oblastní či regionální úseky provozu. Nyní povede celý provozní tým, který bude pracovat zejména na zkvalitňování distribuční sítě a udržení dlouhodobě vysoko nastavené laťky kvality distribuce.
Adam Kotík se na svou novou pracovní pozici adaptoval v průběhu několika předchozích měsíců, ve spolupráci s Jaroslavem Staňkem, který v letošním roce vyměnil řízení provozu za obchod. Došlo tak k plynulému předání správy nad tímto klíčovým úsekem České distribuční. „Jedním z hlavních cílů je udržet kvalitu distribuční sítě a tím i spokojenost klientů. Chceme také docílit stabilního personálního obsazení úseku provozu, ať už na centrále, v terénu nebo v rámci distribuční sítě. Personální stabilita nám pomáhá udržet týmovou spolupráci a firemní kulturu napříč všemi odděleními v úseku provozu,“ říká Adam Kotík o své nové pracovní pozici.
„Adam v České distribuční pracuje již řadu let. Vzhledem k tomu, že si prošel různými pracovními pozicemi v úseku provozu, velmi dobře se orientuje v tomto zcela zásadním segmentu. Zodpovědnost za řízení provozu je velkou výzvou, nepochybuji však o tom, že si s ní Adam jako zkušený manažer poradí. Péče o distribuční síť není jedním z hlavních úkolů pouze provozního týmu, ale celé České distribuční. Chceme se neustále se vyvíjet, a proto se těším, s jakými inovativními nápady provozní tým přijde. Přeji Adamovi a jeho týmu mnoho úspěchů a spokojených klientů,“ říká Petr Sikora, ředitel společnosti Česká distribuční.
Jako zcela zásadní vnímá Adam Kotík také rozvoj projektu zaměstnávání OZP a implementaci veškerých přínosů s ním spojených do péče o distribuční síť. Aktuálně Česká distribuční zaměstnává více než 1 000 distributorů OZP a eviduje dlouhodobě pozitivní trend vysoké kvality odvedené práce a nízké personální fluktuace. Primární vizí provozního týmu je, aby značka Česká distribuční byla vnímána na trhu jako poskytovatel kvalitních, efektivních a důvěryhodných služeb s proklientským přístupem.
I přes pandemii a krize si tištěné letáky stále udržují svou popularitu.
Zjistěte, jak papírenský průmysl podporuje recyklaci a udržitelnost v moderní době.
Podívejte se, jak naše personální strategie pomáhá překonávat výzvy a podporuje zaměstnávání osob se zdravotním postižením.
Opřete se o silného partnera pro vaše marketingové kampaně.
Zajistíme, aby se o vás vědělo.
Jsme tady pro vás a víme, jak na to.
Odebírejte náš zpravodaj a buďte informovaní jako první o novinkách na letákovém trhu.
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
Analytika | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pluginem GDPR Cookie Consent. Soubor cookie se používá k uložení souhlasu uživatele s používáním souborů cookie v kategorii „Analytika“. |
Funkční | 11 měsíců | Soubor cookie je nastaven na základě souhlasu s cookie GDPR k zaznamenání souhlasu uživatele pro soubory cookie v kategorii „Funkční“. |
Nezbytné | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pluginem GDPR Cookie Consent. Cookies slouží k uložení souhlasu uživatele s cookies v kategorii „Nezbytné“. |
Ostatní | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie se používá k uložení souhlasu uživatele s cookies v kategorii „Jiné. |
Výkon | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie se používá k uložení souhlasu uživatele s cookies v kategorii „Výkon“. |
Zhlédnuto | 11 měsíců | Soubor cookie je nastaven pluginem GDPR Cookie Consent a používá se k uložení, zda uživatel souhlasil nebo nesouhlasil s používáním souborů cookie. Neukládá žádné osobní údaje. |