
Malé obchody jsou srdcem venkova, tištěné letáky zůstávají nezastupitelné
Rozhovor s Pavlem Březinou z AČTO o výzvách maloobchodu, významu lokálních prodejen a síle letákové distribuce.
Tisková zpráva
Návrat do školy je víc než jen začátek nového školního roku. Pro obchodníky znamená jednu z největších nákupních sezón. Je to období, kdy rodiče aktivně hledají výhodné nabídky a vybavují děti od hlavy až k patě. A právě v tomto momentu vstupuje do hry leták a aktivně ovlivňuje nákupní rozhodování.
Zejména pro rodiče prvňáků či studentů nastupujících na střední školu jde o období velkých nákupů nejen školních potřeb, ale i oblečení, obuvi, elektroniky a doplňků do domácnosti. Tištěný leták pomáhá zorientovat se v nabídce, naplánovat rozpočet a vybrat místo nákupu. Obchodníkům zase dává prostor pro vizuální prezentaci svých produktů a služeb.
Leták jako nákupní průvodce a rádce
V období, kdy rodiče plánují, porovnávají a rozhodují, kde nakoupí školní pomůcky, nové sportovní boty nebo bundu na podzim, přichází tištěný leták vhod. Nikoli jako pasivní reklama, ale jako impulz, který dává nákupům jasnou strukturu. Leták mluví jasně, bez rušivých vlivů. Představuje nabídku přehledně, konkrétně a na jednom místě. Leží na stole, visí na lednici, koluje mezi členy domácnosti. Leták má doslova hmatatelnou výhodu oproti digitálnímu světu, kde jedno sdělení instantně střídá druhé. Díky fyzické přítomnosti má čas zaujmout, vstoupit do paměti jednotlivců a proměnit zájem ve skutečný nákup.
V kampaních typu „Back to School“ to hraje zásadní roli. Rodiče totiž nehledají jen výhodu, ale i jistotu, že všechno zvládnou včas, bez stresu a ideálně na „první dobrou“.
Proč zvolit tištěný leták pro období „Back to School“?
Co si z toho vzít?
„Back to School“ není jen sezónou aktovek. Jde o jedno ze specifických období v roce, kdy obchodníci soupeří o přízeň zákazníků. A právě v tom tištěný leták exceluje – svou schopností vtáhnout zákazníka přímo do prodejny nebo na e-shop a přimět ho listovat, srovnávat a vybírat. Ne náhodou patří tištěný leták v této sezóně k nejlépe konvertujícím formátům.
Rozhovor s Pavlem Březinou z AČTO o výzvách maloobchodu, významu lokálních prodejen a síle letákové distribuce.
Základní výbava pro prvňáka letos vyjde na 3 400 korun. Letáky mohou ušetřit až 25 %.
Segmentace a dlouhodobá distribuce je základem každé úspěšné kampaně.
Opřete se o silného partnera pro vaše marketingové kampaně.
Zajistíme, aby se o vás vědělo.
Jsme tady pro vás a víme, jak na to.
Odebírejte náš zpravodaj a buďte informovaní jako první o novinkách na letákovém trhu.
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
Analytika | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pluginem GDPR Cookie Consent. Soubor cookie se používá k uložení souhlasu uživatele s používáním souborů cookie v kategorii „Analytika“. |
Funkční | 11 měsíců | Soubor cookie je nastaven na základě souhlasu s cookie GDPR k zaznamenání souhlasu uživatele pro soubory cookie v kategorii „Funkční“. |
Nezbytné | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pluginem GDPR Cookie Consent. Cookies slouží k uložení souhlasu uživatele s cookies v kategorii „Nezbytné“. |
Ostatní | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie se používá k uložení souhlasu uživatele s cookies v kategorii „Jiné. |
Výkon | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie se používá k uložení souhlasu uživatele s cookies v kategorii „Výkon“. |
Zhlédnuto | 11 měsíců | Soubor cookie je nastaven pluginem GDPR Cookie Consent a používá se k uložení, zda uživatel souhlasil nebo nesouhlasil s používáním souborů cookie. Neukládá žádné osobní údaje. |