Analýza cen surovin na vánoční pečení
Máslo je dražší o více než 60 %, vejce o třetinu. Díky akčním letákům lze ušetřit až čtvrtinu výdajů.
Společnost Česká distribuční, největší distributor akčních letáků v České republice a poskytovatel adresného doručování, má nového obchodního ředitele. Stal se jím Jaroslav Staněk, který v České distribuční dříve působil na pozici provozního ředitele. Jeho první aktivity v nové funkci povedou k udržení stávajícího portfolia klientů a hledání nových cest, jak oslovit a získat nové klienty.
„Práce ve vedení obchodu je pochopitelně výzva. Náš obor je velmi specifický, ale právě proto z provozní praxe vím, o co se opřít. Provozní stránka věci je často svázána s předem jasně definovanými podmínkami a nedovoluje příliš vybočit. Obchod bude v tomto ohledu pestřejší a nabídne větší prostor pro kreativitu. Rád s kolegy prodiskutuji jakékoli inovativní nápady pro stávající i potenciální klienty a těším se na naše společné pracovní úspěchy,“ uvádí Jaroslav Staněk ke své nové pracovní pozici.
„Česká distribuční se neustále vyvíjí a roste. Máme spoustu plánů do budoucna, zkoušíme nové věci a nic z toho se neobejde bez správných lidí na správných místech. Jaroslav Staněk s námi spolupracuje již mnoho let, jako provozní ředitel prokázal manažerské kvality i kolegiální přístup. Nepochybuji o tom, bude úspěšný i v nové pozici. Přeji mu a celému jeho týmu mnoho obchodních úspěchů a spokojených klientů“ říká Petr Sikora, ředitel společnosti Česká distribuční.
Obchodní tým pod vedením Jaroslava Staňka bude v úzké kooperaci zejména s oddělením klientservisu. Dle jeho slov budou první kroky spočívat v plynulém navázání na dosavadní obchodní úspěchy společnosti a udržení stávajícího portfolia klientů. Hlavní ambicí obchodního týmu je rovněž přesvědčovat a získávat nové klienty. „Právě nelehká období, jakým je toto, nabízí příležitost hledat a zkoušet nové cesty, jak oslovovat zákazníky. Mnoho klientů, včetně některých online e-shopů, taková situace přinutí vyzkoušet něco nového, tedy neadresnou distribuci. Ceny práce a všech vstupů strmě stoupají a naším úkolem bude vytvořit klientům takové podmínky, aby i přes tento trend vnímali tištěnou reklamu jako efektivní investici,“ dodává nový obchodní ředitel.
Máslo je dražší o více než 60 %, vejce o třetinu. Díky akčním letákům lze ušetřit až čtvrtinu výdajů.
Máslo je meziročně dražší takřka o polovinu. Akční letáky pomáhají dále šetřit.
Opřete se o silného partnera pro vaše marketingové kampaně.
Zajistíme, aby se o vás vědělo.
Jsme tady pro vás a víme, jak na to.
Odebírejte náš zpravodaj a buďte informovaní jako první o novinkách na letákovém trhu.
Cookie | Délka | Popis |
---|---|---|
Analytika | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pluginem GDPR Cookie Consent. Soubor cookie se používá k uložení souhlasu uživatele s používáním souborů cookie v kategorii „Analytika“. |
Funkční | 11 měsíců | Soubor cookie je nastaven na základě souhlasu s cookie GDPR k zaznamenání souhlasu uživatele pro soubory cookie v kategorii „Funkční“. |
Nezbytné | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pluginem GDPR Cookie Consent. Cookies slouží k uložení souhlasu uživatele s cookies v kategorii „Nezbytné“. |
Ostatní | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie se používá k uložení souhlasu uživatele s cookies v kategorii „Jiné. |
Výkon | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie se používá k uložení souhlasu uživatele s cookies v kategorii „Výkon“. |
Zhlédnuto | 11 měsíců | Soubor cookie je nastaven pluginem GDPR Cookie Consent a používá se k uložení, zda uživatel souhlasil nebo nesouhlasil s používáním souborů cookie. Neukládá žádné osobní údaje. |