
Bulletin pro obchodní partnery 3/2025
Obchodní sezóna nabírá na intenzitě. Jste připraveni na úspěšný závěr roku?
Česká distribuční pomáhala s propagací Mistrovství světa v para hokeji Ostrava 2019, účast byla tak výjimečná, že návštěvníci prolomili historický rekord.
Para hokej v Ostravě přilákal tolik diváků, že Ostravar aréna sotva stačila. Obrovské nasazení handicapovaných sportovců, kteří v Ostravě od 27. 4. do 4. 5. bojovali o titul mistrů světa, přišly přímo na stadion obdivovat tisíce diváků. Nás v České distribuční těší úspěch akce o to více, že jsme měli tu čest přiložit ruku k dílu a pomoci s propagací této významné sportovní události. A třebaže nakonec Česká republika skončila bez medaile, na neuvěřitelnou atmosféru, která se mezi hráči i diváky šířila, budeme ještě dlouho vzpomínat.
Každého sportovce žene podpora fanoušků k fantastickým výkonům a pro parasportovce to platí snad ještě více. Diváci jim totiž svým jásotem vzkazují, že jejich hra je stejně vzrušující a obdivuhodná a že handicap je jen malá překážka na cestě k velkým úspěchům. Hned dvakrát se podařilo arénu úplně vyprodat, hráče přišlo podpořit 8 600 fanoušků. Tím se dokonce podařilo překonat dosavadní rekord z paralympiády v Salt Lake City, kde finálové utkání para hokejistů sledovalo 8 317 diváků.
„Chtěl bych jménem svým, jménem celého organizačního týmu a také jménem všech účastníků Mistrovství světa v para hokeji OSTRAVA 2019 poděkovat společnosti Česká distribuční za spolupráci v oblasti propagace a komunikace této akce. Stáli jsme před nelehkým úkolem pozvat diváky na sport handicapovaných, na který běžně diváci nechodí. Díky precizní práci a spolupráci s mnohými mediálními partnery, včetně vaší společnosti, se nám podařilo několikrát naplnit Ostravar arénu, přilákat stovky tisíc diváků k televizním a internetovým obrazovkám a nesmazatelně tak zapsat ostravský para hokejový šampionát do historie paralympijského hnutí. Ještě jednou moc děkuji za spolupráci!"

Obchodní sezóna nabírá na intenzitě. Jste připraveni na úspěšný závěr roku?

Rozhovor s Pavlem Březinou z AČTO o výzvách maloobchodu, významu lokálních prodejen a síle letákové distribuce.

Základní výbava pro prvňáka letos vyjde na 3 400 korun. Letáky mohou ušetřit až 25 %.
Opřete se o silného partnera pro vaše marketingové kampaně. 
Zajistíme, aby se o vás vědělo. 
Jsme tady pro vás a víme, jak na to.
Odebírejte náš zpravodaj a buďte informovaní jako první o novinkách na letákovém trhu.
| Cookie | Délka | Popis | 
|---|---|---|
| Analytika | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pluginem GDPR Cookie Consent. Soubor cookie se používá k uložení souhlasu uživatele s používáním souborů cookie v kategorii „Analytika“. | 
| Funkční | 11 měsíců | Soubor cookie je nastaven na základě souhlasu s cookie GDPR k zaznamenání souhlasu uživatele pro soubory cookie v kategorii „Funkční“. | 
| Nezbytné | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pluginem GDPR Cookie Consent. Cookies slouží k uložení souhlasu uživatele s cookies v kategorii „Nezbytné“. | 
| Ostatní | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie se používá k uložení souhlasu uživatele s cookies v kategorii „Jiné. | 
| Výkon | 11 měsíců | Tento soubor cookie je nastaven pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie se používá k uložení souhlasu uživatele s cookies v kategorii „Výkon“. | 
| Zhlédnuto | 11 měsíců | Soubor cookie je nastaven pluginem GDPR Cookie Consent a používá se k uložení, zda uživatel souhlasil nebo nesouhlasil s používáním souborů cookie. Neukládá žádné osobní údaje. |