ceska distribucni2

                                                                     zelená linka 800 888 558

Praha, 17.dubna 2019

logo CDŘETĚZCE REAGUJÍ NA PŘÁNÍ ZÁKAZNÍKŮ: DO VELIKONOČNÍ NABÍDKY ZAŘADILI ČESKÁ VEJCE I VEJCE Z NEKLECOVÝCH CHOVŮ.

Cena čerstvých slepičích vajec v akčních letácích před Velikonocemi dosahuje průměrně 3,07 Kč za kus. Nejlevnější vajíčka ovšem bylo možné koupit dva týdny před Velikonocemi za korunu padesát. I těsně před svátky ale koupíte vejce výhodně od 1,99 Kč za kus. Průměrná sleva na vejce činí letos 35 %. Skoro třetina nabídky vajec v letácích je bez slevy, letáky zákazníkům ukazují šíři nabídky. Vyplývá to z tradiční velikonoční analýzy provedené společností Česká distribuční, která doručuje akční letáky obchodních řetězců.

Praha, 11. února 2018

logo CD

BĚHEM VÁNOC A SILVESTRA BYLO V LETÁCÍCH PROMOVÁNO O TÉMĚŘ 200 % VÍCE ALKOHOLU NEŽ MIMO SVÁTKY. PIVU PATŘILA AŽ DRUHÁ PŘÍČKA, ROZDÍLEM 32 LAHVÍ HO V PŘEDVÁNOČNÍCH LETÁCÍCH PORAZILO VÍNO

Praha, 23. listopadu 2018

logo CD

Společnost Česká distribuční, která doručuje akční letáky obchodních řetězců, zpracovala analýzu mikulášských akčních nabídek největších řetězců. V listopadových akčních letácích se speciální mikulášskou nabídkou se Santa objevil 23krát, Mikuláš jen 12krát. Devadesát procent mikulášské nabídky připadá na sladkosti. Průměrná sleva, kterou letos řetězce na mikulášskou nadílku v letácích nabízejí, dosahuje 27 %.

logo CD rgb vysoka kvalitaVážení klienti, milí kolegové a přátelé,

přinášíme vám další vydání našeho bulletinu, ve kterém tentokrát najdete především tipy na přípravu předvánočních kampaní. Poradíme vám, jak vaši kampaň nastavit tak, aby odezva zákazníků byla co nejvyšší.