ceska distribucni2

                                                                     zelená linka 800 888 558

Praha 25.9.2019

logo CD

PRŮMĚRNÁ SLEVA NA INZEROVANÉ VÝROBKY BYLA 36 %, NEJČASTĚJŠÍ 50 %. – Jogurt se vyhoupl na první místo coby nejčastěji zobrazovaný produkt na titulních stranách letáků. Naproti tomu kuřecí maso, které bylo v roce 2016 na špici, se propadlo až na 11. pozici. Pivo i po třech letech drží druhou příčku. Vyplynulo to z analýzy společnosti Česká distribuční, která letáky obchodních řetězců doručuje.

 

Ostrava 26. 8. 2019

logo CDVÝBAVU PRO PRVŇÁČKA LETOS RODIČE POŘÍDÍ ZA 1 800 KORUN, COŽ JE O 200 VÍCE NEŽ LONI. Pastelky nebo počítadlo z certifikovaného dřeva jsou zatím spíše výjimkou. Ohleduplnost k přírodě se přesto začíná prosazovat i ve školní výbavě. Zato ergonomické a speciální pomůcky už jsou početnou stálicí a v nabídce jich stále přibývá. Vyplynulo to z analýzy společnosti Česká distribuční, která doručuje akční letáky obchodních řetězců. Základní výbava letos podražila, rodiče zaplatí nejméně 1 800 korun.

Ostrava 23. 5. 2019

logo CDČeská distribuční pomáhala s propagací Mistrovství světa v para hokeji Ostrava 2019, účast byla tak výjimečná, že návštěvníci prolomili historický rekord