ceska distribucni2

                                                                     zelená linka 800 888 558

Neadresné doručování tiskovin (roznos letáků) do poštovních schránek se řadí mezi druhé nejsilnější médium po televizní reklamě. Jednou z nejúčinějších metod oslovení zákazníka je roznos letáků do schránek.

Mimo jiné se zabýváme také doručováním osobních i reklamních zásilek (direct mail, katalogy,knihy,atd.) pro jednotlivé adresáty. Kompletně se postaráme o Vaše directmarketingové kampaně.


Disponujeme specializovaným oddělením geomarketingu a naše současné know-how patří ke špičce v oboru v ČR. Jsme schopni optimalizovat distribuci letáku dle potřeb klienta a najít správnou cílovou skupinu.


Ve zkvalitňování služeb a inovaci jdeme stále dál a nově jsme vyvinuli interaktivní aplikaci, díky které si můžete sami a jednoduše vytvořit on-line distribuční oblast pro roznos vašich letáků.


Rychlá realizace celé zakázky od tisku až po distribuci a doručení do schránek. Zajistíme vám tisk u nejmodernějších a největších tiskáren se zárukou kvalitního tisku. Stačí nám zaslat digitální data, vše ostatní zařídíme za vás.

Češi podle letáků fandí hlavně žaludkem, jídlo tvoří 50 % nabídky pro hokejové fanoušky

Praha, 23. května 2019

logo CDPouze tři ze sedmi největších českých obchodních řetězců nezařadily do letáků speciální nabídku u příležitosti konání Mistrovství světa v ledním hokeji 2019. Ostatní obchodníci v ní inzerují převážně jídlo a pití, ty dohromady představují 89 % promovaných produktů. Jenom 11 % nabídky tvoří fanouškovské předměty. Vyplynulo to z analýzy letáků, kterou zpracovala společnost Česká distribuční, která doručuje letáky obchodních řetězců.

Číst dál...

Bulletin pro obchodní partnery 1-2019

Ostrava, 21. května. 2019

logo CD Vážení klienti, milí kolegové a přátelé,

přinášíme vám další vydání našeho bulletinu. Dozvíte se v něm například o naší službě hromadné zánosy, která vám pomůže šetřit nejen vaše rozpočty, ale i životní prostředí. Vaše letáky se díky tomu dostanou ke všem čtenářům, kteří o ně stojí, a přitom můžete na tisku ušetřit až 50 %.

Číst dál...

Díky letákům se Češi ve světě alkoholu neztratí. Odkud lahve pocházejí, uvádějí obchodníci u 35 % výrobků

Praha, 20.května 2019

logo CD

ZÁKAZNÍKŮM LETÁKY PŘIBLÍŽÍ I TO, JAK SE NÁPOJ VYRÁBÍ, JAK CHUTNÁ NEBO K JAKÉ PŘÍLEŽITOSTI SE HODÍ

Nejenom sleva a cena, letáky přinášejí o produktech daleko více informací. Společnost Česká distribuční, která doručuje akční letáky obchodních řetězců, v dubnu tři týdny sledovala nabídku alkoholických nápojů inzerovanou sedmi největšími českými řetězci. Z analýzy vyplynulo, že u více než třetiny nápojů uvádějí obchodníci informaci o původu produktu. Nejčastěji, v 70 % případů, se chlubí českými produkty.

Číst dál...

Chyba

V nastavení parametrů pluginu je potřeba zadat Site Key. Kontaktujte prosím správce stránek.

Uveďte prosím e-mailovou adresu, zaregistrovanou s vaším uživatelským účtem. Na tuto adresu vám bude zasláno vaše uživatelské jméno.