
Bulletin pro obchodní partnery 2/2020
Aktuální vydání se z velké části věnuje výjimečnému projektu, který se nám v posledních měsících podařilo rozběhnout.
„Na speciální vejce, jako jsou křepelčí, čistě bílá nebo už obarvená, nebývají tak výrazné slevy a obchody je často zahrnují do letáků i nezlevněná,“ poukazuje na zajímavý fakt Sikora. „Z celkové nabídky vajec je bez slevy 28 %. Řetězce je v letácích uvádějí hlavně proto, aby ukázaly šíři sortimentu. A letos je nabídka opravdu nebývale pestrá,“ dodává. Pořídit můžete třeba i tradiční umělecky zpracované kraslice. „Jsem rád, že řetězce pochopily, že letáky nemusí být jen o slevách, ale že prostřednictvím nich mohou zákazníkům předávat důležité informace a budovat si s nimi vztah.”
Česká distribuční analyzovala akční letáky sedmi největších tuzemských nákupních řetězců, platné v období dvou týdnů před Velikonocemi
Aktuální vydání se z velké části věnuje výjimečnému projektu, který se nám v posledních měsících podařilo rozběhnout.
Přinášíme vám další vydání našeho firemního zpravodaje a věříme, že i v této nelehké době v něm najdete inspirativní čtení.
Téměř dvě pětiny Čechů karanténa připravila o část příjmů, 4 % dokonce přišly o příjem úplně.
Odebírejte náš zpravodaj a buďte informovaní jako první o novinkách na letákovém trhu.