zelená linka 800 888 558

logo opportunity

S firmou Česká distribuční spolupracujeme již od roku 2007. Spolupráci hodnotíme jako velmi kvalitní a profesionální. Jsem ráda, že se vždy mohu spolehnout na zkušený tým pracovníků firmy Česká distribuční.
Eva Viktorinová
OPPORTUNITY spol. s r.o.

orange academy

Jako jazyková škola jsme hledali způsoby jak oslovovat naše klienty v období otvírání nových kurzů. Spolupráce s Českou distribuční přinesla ideální řešení. Profesionální služby a snaha vyjít vstříc našim požadavkům šetří náš čas, rozumné ceny naši firemní peněženku. Česká distribuční je pro nás skvělým partnerem!
Mgr. Sylvie Balážová
Orange Academy plus, s.r.o

cssd

Při komunálních volbách 2014 byla Česká distribuční výborným partnerem při roznosu předvolebních materiálů.
Petr Malach, DiS.
Místopředseda Mo ČSSD Boskovice, Asistent premiéra ČR

logo-top-net

S Českou distribuční spolupracujeme několik let a vždy jsme byli s jejími službami nadmíru spokojeni.
Miloš Novák
Obchodní zástupce společnosti TOPNET Services s.r.o.

KAMENICTVI-KURKA

Před dvěma lety mě při výběrovém řízení přesvědčily silné argumenty způsobu spolupráce. ( flexibilita, rychlost zpracování objednávky, pomoc při vypracování distribučního plánu, cena distribuce, splatnost platby za provedené služby, objektivní kontrola, korektnost jednání při pochybách distribuce, řešení reklamace i drobných nedostatků. )
Ladislav Kůrka
Majitel

EUROMASTER

Hlavní přínos ve spolupráci s Českou distribuční spatřuji v tom, že se zvyšuje povědomí o naší značce v regionech, kde naše společnost působí. Tento komunikační kanál je pro přesné regionální zacílení ideální.
Jiří Bartoníček
Marketing & nákup

cerva

Společnost Červa EI a.s. spolupracuje s Českou distribuční a.s. již několik let a se službami našeho distributora jsme spokojeni. Česká distribuční pro nás pravidelně tiskne letáky a následně je distribuuje v rámci celé České republiky.
Daniela Černá
Marketing communications manager

peri-mares-logo

Než jsme začali spolupracovat s  firmou Česká distribuční, měli jsme špatné zkušeností s několika jinými firmami, které se také zabývají roznáškou reklamních letáků v ČR. Spolupráce s Českou distribuční trvá již několik let a funguje bez vážnějších problémů a za přijatelných cenových podmínek.
Ing. Miroslav Klavík

Norma

Hlavním faktorem pro spolupráci s Českou distribuční byla nízká cena za distribuci tiskovin, kvalitní servis a jednoduchost při provádění změn v distribuční oblasti, dobrý geomarketing a pravidelná aktualizace databáze.
Ing. Michal Pscheidt
Vedoucí prodeje

Comfor

Prodejny, které provádí pravidelný roznos (alespoň dvakrát za 3 měsíce) dosahují v průměru dvojnásobného obratu oproti prodejnám, v jejichž spádové oblasti roznos neprobíhá nebo probíhá s nižší četností.
David Plešinger
manažer prodejní sítě

  • 1
  • 2