zelená linka 800 888 558

Comfor

Comfor

Prodejny, které provádí pravidelný roznos (alespoň dvakrát za 3 měsíce) dosahují v průměru dvojnásobného obratu oproti prodejnám, v jejichž spádové oblasti roznos neprobíhá nebo probíhá s nižší četností.
David Plešinger
manažer prodejní sítě
Obchodní zástupce České distribuční nás oslovil ve správnou chvíli – v době kdy náš tehdejší dodavatel služeb dlouhodobě nezvládal plnit očekávání, co se týče kvality a rychlosti provedené distribuce letáků. To bylo v roce 2006.
Na přístupu týmu společnosti Česká Distribuční oceňujeme hned několik pozitiv:

• osobní řešení každého požadavku na roznos v lokalitě partnerské prodejny,
• společný postoj ke kvalitě a jejímu neustálému zvyšování,
• férový poměr cena/kvalita služby.

Klientský servis funguje na výbornou!

Z poskytovaných služeb oceňujeme zejména:
- roznos v nestandardním termínu (sobota-neděle),
- klientské kontroly ve složení zástupce prodejny + zástupce České Distribuční,
- pomoc při přípravě plánu roznosu pro každou z partnerských i vlastních prodejen.

Provozujeme 18 vlastních prodejen a zajišťujeme marketingovou a obchodní podporu pro dalších 180 prodejních míst po celé české republice. Prodáváme domácí informační technologie – jednoduše: notebooky, počítače, tiskárny, tablety, telefony a samozřejmě provádíme i instalace a opravy. Obchod se spotřební elektronikou se odehrává ve velmi konkurenčním prostředí. Velký výběr podobných produktů, snadný vstup do oboru, atraktivita a v česku specificky silný internetový prodej si vynucuje silný tlak na snižování koncových cen a marží. V prostředí permanentní cenové války je kvalitní marketing jediná možná obrana pro provozovatele kamenné prodejny. V takových podmínkách operuje i prodejní síť COMFOR.

Od počátku jsme vsadili na leták – noviny, které vydáváme v celorepublikovém nákladu a s volitelnou mutací pro každého z partnerů a každý měsíc. Zásadní důležitost pro nás má prakticky okamžitě provedený roznos letáků při kvalitě, která dlouhodobě neklesá pod 90 %. Dnes se nám potvrzuje, že jsme se rozhodli správně a volba společnosti Česká distribuční jako dodavatele služby neadresné distribuce letáků byla - a je - volbou šťastnou.