zelená linka 800 888 558

„Česká distribuční uskuteční každý týden více než sto kontrol kvality distribuce,“ říká ředitelka provozu Ing. Hana Baumgartnerová

Kvalita distribuce je klíčovým parametrem neadresného doručování zásilek. Jak ji v každodenní praxi zajišťuje největší český distributor neadresných zásilek, společnost Česká distribuční, jsme se zeptali ředitelky provozu Ing. Hany Baumgartnerové. V péči o kvalitu se podle ní největší pozornost soustředí především na finální článek celého řetězce, kterým jsou distributoři.


Na co se v práci s distributory zejména soustředíte?

V první řadě dbáme na pravidelné proškolování – každý jednotlivě zjištěný problém je zpětně řešen nejen s příslušným pracovníkem, ale v rámci školení s celou distribuční sítí. Z jednotlivých chyb se tak mohou poučit všichni. Pro distributory vydáváme manuály správného doručování, zasíláme jim pravidelné newslettery s novinkami a samozřejmě pravidelně kontrolujeme jejich práci.


Jak tyto kontroly probíhají?

Používáme systém několikastupňových kontrol. Základní kontrolu zajišťuje zodpovědný pracovník v daném regionu, následně kvalitu roznosu kontroluje oblastní vedoucí a manažer distribuční sítě. Používáme i další kontrolní mechanismy, jako je třeba panel domácností, telefonické kontroly, případné agentury. Výsledky všech kontrol okamžitě vyhodnocujeme a řešíme nápravu případných pochybení.


Jsou v kontrolách distribuce zainteresováni také vaši klienti?

Každý týden realizujeme přes stovku společných kontrol přímo se zástupci jednotlivých klientů. Pomocí našeho systému CEDI a jeho klientského modulu může klient kontroly plánovat, má detailní přehled o již zkontrolovaných lokalitách a výsledcích, provedené kontroly se zobrazují na mapách. Nejtransparentnější formu kontroly pak přináší možnost klienta přímo vybrat lokality ke kontrole, kde proběhne. Klienti to velmi oceňují, mohou se sami přesvědčit, že se jejich materiály k adresátům v pořádku dostaly.


Normal 0 21 false false false CS X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Normální tabulka"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

 

Projekt Ježíšek byl zahájen v roce 2006 celonárodní rodinnou hrou „Česko kreslí Ježíška“. V ní děti i celé rodiny zasílaly své představy o podobě této postavy nejkrásnějších dětských svátků roku. V dalších dvou letech projekt návazně pokračoval soutěžní hrou „Česko vypráví a zpívá Ježíškovi“, ve které děti psaly básničky a pohádky s atmosférou Vánoc, a hrou „České Vánoce s Ježíškem“, kdy děti zaznamenaly živé i zanikající vánoční tradice, hry a příběhy ze svých regionů. Hry zasáhly desítky tisíc dětí i jejich rodičů, prarodičů a přátel. S jejich pomocí byl vytvořen nový pohádkový svět, ve kterém jsou Ježíškovi přátelé i odpůrci, ve kterém děti nacházejí nový prostor pro svou fantazii.

Součástí těchto her byla příprava a vydání knih, leporel, časopisů. Informace o tomto projektu najdete také na letáčcích, které charitativně roznesla Česká distribuční a také v časopisech jako Betynka, Méďa Pusík, Báječná školka a další.

Další informace naleznete na: www.ceskyjezisek.cz


 

Projekt Ježíšek byl zahájen v roce 2006 celonárodní rodinnou hrou „Česko kreslí Ježíška“. V ní děti i celé rodiny zasílaly své představy o podobě této postavy nejkrásnějších dětských svátků roku. V dalších dvou letech projekt návazně pokračoval soutěžní hrou „Česko vypráví a zpívá Ježíškovi“, ve které děti psaly básničky a pohádky s atmosférou Vánoc, a hrou „České Vánoce s Ježíškem“, kdy děti zaznamenaly živé i zanikající vánoční tradice, hry a příběhy ze svých regionů. Hry zasáhly desítky tisíc dětí i jejich rodičů, prarodičů a přátel. S jejich pomocí byl vytvořen nový pohádkový svět, ve kterém jsou Ježíškovi přátelé i odpůrci, ve kterém děti nacházejí nový prostor pro svou fantazii.

Součástí těchto her byla příprava a vydání knih, leporel, časopisů. Informace o tomto projektu najdete také na letáčcích, které charitativně roznesla Česká distribuční a také v časopisech jako Betynka, Méďa Pusík, Báječná školka a další.

Další informace naleznete na: www.ceskyjezisek.cz


 

Reportáž TV Prima o nakupování z letáků

Dne 19. 9. 2011 proběhla v hlavních zprávách televize Prima reportáž o nakupování letáků, která vznikla na základě tiskové zprávy České distribuční. Tato TZ: Výzkum: více, než polovina lidí nakoupí podle letáků i to, co by jinak nekoupili, byla napsána na základě podkladů, které zpracovala agentura Focus. Z tohoto výzkumu mimo jiné vyplývá, že 77 % má dobrý postoj k letákům a vítá je, pouhých 7 % k nim má negativní postoj.

Celou reportáž si můžete prohlédnout zde:

http://www.iprima.cz/videoarchiv/all/2317/all , začíná to ve 23. minutě (23:40).