zelená linka 800 888 558

Projekt Ježíšek byl zahájen v roce 2006 celonárodní rodinnou hrou „Česko kreslí Ježíška“. V ní děti i celé rodiny zasílaly své představy o podobě této postavy nejkrásnějších dětských svátků roku. V dalších dvou letech projekt návazně pokračoval soutěžní hrou „Česko vypráví a zpívá Ježíškovi“, ve které děti psaly básničky a pohádky s atmosférou Vánoc, a hrou „České Vánoce s Ježíškem“, kdy děti zaznamenaly živé i zanikající vánoční tradice, hry a příběhy ze svých regionů. Hry zasáhly desítky tisíc dětí i jejich rodičů, prarodičů a přátel. S jejich pomocí byl vytvořen nový pohádkový svět, ve kterém jsou Ježíškovi přátelé i odpůrci, ve kterém děti nacházejí nový prostor pro svou fantazii.

Součástí těchto her byla příprava a vydání knih, leporel, časopisů. Informace o tomto projektu najdete také na letáčcích, které charitativně roznesla Česká distribuční a také v časopisech jako Betynka, Méďa Pusík, Báječná školka a další.

Další informace naleznete na: www.ceskyjezisek.cz


 

Reportáž TV Prima o nakupování z letáků

Dne 19. 9. 2011 proběhla v hlavních zprávách televize Prima reportáž o nakupování letáků, která vznikla na základě tiskové zprávy České distribuční. Tato TZ: Výzkum: více, než polovina lidí nakoupí podle letáků i to, co by jinak nekoupili, byla napsána na základě podkladů, které zpracovala agentura Focus. Z tohoto výzkumu mimo jiné vyplývá, že 77 % má dobrý postoj k letákům a vítá je, pouhých 7 % k nim má negativní postoj.

Celou reportáž si můžete prohlédnout zde:

http://www.iprima.cz/videoarchiv/all/2317/all , začíná to ve 23. minutě (23:40).

T I S K O V Á   Z P R Á V A:

NEJVÍCE SLEDUJÍ SLEVY NA POTRAVINY A NÁPOJE

(Praha, 13. září 2011)Čeští zákazníci čím dál více sledují ceny zboží a pravidelně k tomu využívají reklamní letáky distribuované do poštovních schránek. Téměř polovina z nich (45 %) uvádí, že si na základě informací z letáku někdy pořídí zboží, které by jinak nekoupili, dalších 17 % takto nakupuje často. Vyplývá to z výzkumu, který pro společnost Česká distribuční v srpnu letošního roku zrealizovala výzkumná agentura Focus.

Největší výhodu reklamních letáků vidí spotřebitelé v možnosti získat slevy na produkty (66 %). Pětina z nich používá leták jako dobrý zdroj informací o aktuálně nabízeném zboží v obchodě. Pouze 11 % uvedlo, že v letácích nevidí žádné výhody.

„Letáky přináší spotřebitelům nemalé výhody. Nákupem zboží z letáků mohu leckdy ušetřit až desítky procent, a to už je na rodinném rozpočtu znát. Výzkum ukázal, že letáky mají dobrou odezvu u spotřebitelů. 77 % uvedlo, že letáky vítají. Pouhých 7 % k nim má negativní vztah,“ řekla Michaela Kohutová, marketingová specialistka, ze společnosti Česká distribuční.

Výzkum ukázal, že lidé nejčastěji sledují letáky s nabídkou potravin a nápojů. Dále se zaměřují na drogerii, zboží z hobby marketů či elektro spotřebiče. Sezónně se pak setkávají i s letáky s hračkami a se sportovním zbožím.

„S očekávaným růstem cen potravin lze předpokládat, že zájem o letáky s tímto sortimentem bude ještě větší. Důležitou roli hraje rovněž sezóna. Před Vánoci mají zákazníci mnohem větší zájem o hračky, vybavení na lyže či elektro. Před létem se pak zákazníci zaměřují na hobby potřeby v souvislosti s koupáním či stále oblíbenějším grilováním,“ vysvětlila Michaela Kohutová.

 

T I S K O V Á   Z P R Á V A:

PRŮMĚRNÁ NABÍZENÁ SLEVA ČINÍ 30 PROCENT, NEJČASTĚJI JSOU ZLEVNĚNY ŠKOLNÍ AKTOVKY

 

(Praha, 25. srpna 2011)Blíží se začátek školního roku, a hypermarkety proto přišly s tradičními letákovými slevovými akcemi „Zpátky do školy“. V jejich rámci nabízejí slevy ve výši 10 až 64 procent na školní potřeby, ale i na jiné dětské zboží jako hry, oblečení nebo dětský nábytek. Ve slevových letácích lze nejčastěji narazit na školní aktovky (průměrná sleva 35 procent a ušetřená částka od 100 do 800 Kč). Časté jsou i slevy psacích potřeb, sešitů či pomůcek na výtvarnou výchovu. Vyplynulo to z analýzy společnosti Česká distribuční, která se zaměřila na letákové slevové akce čtyř hypermarketů působících v Česku (Globus, Interspar, Tesco a Hyper Albert).

Analýza ukázala, že průměrná sleva na zboží nabízené v rámci akcí „Zpátky do školy“ činí 30 procent. Konkrétní částka ušetřená díky akcích v letácích se pohybuje od jedné koruny ušetřené na desetikorunovém plnicím peru až po 900 Kč, které zůstanou v peněžence nového majitele dětského psacího stolu. Největší průměrné procentní slevy se v letácích hypermarketů dočkaly hračky a hry (sleva 40 procent) a dětský nábytek (sleva 38 procent). Učební pomůcky zlevnily průměrně o 33 procent a dětské oblečení a obuv o 30 procent.

„Z naší analýzy dále vyplynulo, že pokud rodiče se slevovými letáky obejdou více řetězců, mohou na výbavě pro prvňáčka ušetřit až 1500 Kč. Z původní ceny zhruba 3600 Kč za kompletní vybavení pro prvňáčka se tak dostanou na cenu 2100 Kč, cena se tedy díky slevovým akcím sníží o více než 40 procent,“ komentuje výsledky analýzy Michaela Kohutová, marketingová specialistka z České distribuční. „Třeba na penály poskytují řetězce průměrnou slevu 29 procent. Na různých penálech lze ušetřit od několika korun až po 140 Kč,“ pokračovala Michaela Kohutová.