zelená linka 800 888 558

V Praze, 7. února 2017

logo CD rgb vysoka kvalitaČERNOVLÁSKY PROPAGUJÍ DRAŽŠÍ ZBOŽÍ, VOUSÁČI ZASE NÁŘADÍ

Společnost Česká distribuční zpracovala analýzu, která zkoumala roli lidí v letácích. Ačkoliv jsou letáky nejčastěji využívány k propagaci produktů a služeb, poměrně často se v nich vyskytují lidé. Cílem je zpravidla zvýraznění produktu či zatraktivnění nabídky. Analýza odhalila typické zástupce těchto „modelů“ i to, jak souvisí jejich profil s typem produktu, který pomáhají propagovat, jeho cenou nebo výší slevy. Zajímavostí je, že zboží v letácích nejčastěji propagují ženy, a to bez ohledu na jeho kategorii.

V Ostravě, 1. února 2017

logo CD rgb vysoka kvalita

Česká distribuční je přední společností v oblasti adresné a neadresné distribuce. Nezabývá se však pouze roznosem. Pro klienty poskytuje celou řadu dalších služeb, díky kterým pokryje celý proces kampaně od úvodní myšlenky až po její vyhodnocení. Jsme distributorem s přidanou hodnotou, to nás odlišuje od konkurence a staví spolupráci s klienty na vyšší úroveň. 

v Praze, dne 21. prosince 2016

logo CD rgb vysoka kvalitaVÁNOCE BUDOU BONDOVSKÉ – FRČÍ NOSITELNÁ ELEKTRONIKA, ALKOHOL, AUTA I ZBRANĚ

Vánoční letáky jsou dobrým ukazatelem toho, jaké dárky se budou nejčastěji objevovat pod stromečkem. Radost by z nich letos měl James Bond: na titulních stranách letáků totiž nalezneme nejčastěji alkohol, mobilní telefony a v podobě dětských hraček také auta a zbraně.Nechybí ani panenky. Jsou to produkty, na které obchodníci nejčastěji lákají zákazníky do obchodů. Na těchto trhácích lze ušetřit průměrně třetinu ceny oproti nákupu beze slev. Letošní Vánoce budou také digitální – trendem jsou chytré náramky a hodinky, bezdrátové reproduktory a interaktivní plyšáci. Vyplývá to z analýzy předvánočních letáků, kterou provedla společnost Česká distribuční.

V Ostravě, dne 13. 12. 2016

logo CD rgb vysoka kvalitaLetáky jsou jedním z tradičních a nejstarších nástrojů marketingové komunikace. Rozmach zaznamenaly v době objevení knihtisku, ale už dávno předtím lidé, a zejména obchodníci, věděli, že pokud chtějí něco svým zákazníkům sdělit, je dobré napsat to na papír a doručit jim zprávu až domů. Tento postup funguje stále.I v době televize a internetu, odkud se na nás valí stovky reklamních sdělení, si letáky zachovávají jisté výsadní postavení. Nabídky v letácích alespoň občas osloví 93 % Čechů. Přitom 53 % se podle nich rozhoduje velmi často a 8 % dokonce uvádí, že nakupuje výhradně podle nich.