zelená linka 800 888 558

fno
„Předseda představenstva České distribuční Zdeněk Bědroň nás před osmi lety kontaktoval s tím, že by rád dětem zpříjemnil pobyt v nemocnici. Jeho návrh jsme samozřejmě uvítali a firma hned nakoupila hračky i různé vybavení pro oddělení. Od té doby jsme v pravidelném kontaktu, Česká distribuční naše malé pacienty obdarovává na Mikuláše, o Vánocích a u příležitosti Dne dětí,“ hovoří o velkorysosti sponzora Mgr. Angelika Remová, vrchní sestra oddělení dětské neurologie, jediného lůžkového zařízení v daném oboru na území Moravskoslezského kraje a blízkého okolí.

2. července 2014

logo CD rgb vysoka kvalitaMilí klienti, vážení obchodní přátelé,

je za námi polovina roku a my vám přinášíme druhé vydání bulletinu, kde můžete shlédnout informace z oblasti neadresné distribuce a adresného doručování, nebo si přečíst o dalších aktivitách naší společnosti. Věříme, že informace budou pro vás a vaše další plánování obchodních a marketingových aktivit opět přínosné a zajímavé.

logo CD rgb vysoka kvalitaVážení obchodní partneři,

díky Vaší důvěře jsme i v roce 2013 byli jedničkou na letákovém trhu a roznesli jsme dvě miliardy letáků. Děkujeme! Doufáme, že i Vy jste byli spokojeni s výsledky Vašich kampaní a že se Vám v uplynulém roce podařilo oslovit s námi co nejvíce zákazníků a naplnit Vaše cíle. Vaše důvěra nás nejen těší, ale zároveň i zavazuje, proto neustále pracujeme na zlepšení kvality našich služeb. V roce 2013 se nám podařilo dosáhnout bezkonkurenčně nejvyšší kvality zánosu, pro rok 2014 si dáváme předsevzetí zavést radikální inovace, které umožní již tak neobvykle vysokou kvalitu ještě navýšit.

PDF

ČEŠI KUPUJÍ PODLE LETÁKŮ, DO OBCHODŮ CHODÍ PŘED VÍKENDEM

denik-sPraha /INFOGRAFIKA, ROZHOVOR/ - Česko je bez nadsázky zemí letáků. Ročně se u nás do schránek roznesou skoro čtyři miliardy reklamních tiskovin. A lidí na ně skutečně slyší. Až 85 procent lidí v průzkumu přiznalo, že někdy vybírá z letáků, 61 procent respondentů rovnou uvádí, že si obchod pro svůj nákup vybírají podle nabízených slev. Kdy chodíme do obchodů nejčastěji a kolik utrácíme? Podívejte se na některé nákupní zvyklosti Čechů.

Petr Sikora, ředitel České distribuční říká v rozhovoru pro regionální Deník: