zelená linka 800 888 558

V Ostravě, dne 31. 5. 2017

logo CD rgb vysoka kvalita
Novinky z oblasti neadresné distribuce i aktuality z trhu najdete v prvním letošním vydání Bulletinu České Distribuční, který právě vychází. A nejen to. Dáme vám v něm nakouknout do naší firemní „kuchyně“. Dozvíte se například, kdo jsou lidé z finančního oddělení, co chystáme nového nebo jak probíhá taková optimalizace distribuční sítě.

V Praze, 25. dubna 2017

logo CD rgb vysoka kvalitaSpolečnost Česká distribuční zpracovala analýzu, která ukazuje, jak se v nabídce a prezentaci zboží v letácích projevila nová pravidla o označování potravin českého původu. Při srovnání údajů z letáků publikovaných v prvních 10 týdnech roku 2016 a ve stejném období roku 2017 byl zaznamenán pokles zastoupení potravin označených logem evokujícím jejich český původ z 29 % na 14 %.

V Praze, 10. dubna 2017

logo CD rgb vysoka kvalitaNA PLATO VAJEC VYDĚLÁVÁME NECELÝCH 30 MINUT, 3,8KRÁT RYCHLEJI NEŽ PŘED REVOLUCÍ

Letos před Velikonocemi jsou průměrné ceny vajec nejvyšší od roku 2012. Jedno vejce nás nyní přijde v průměru na 2,84. Průměrný Čech tak vydělává na plato vajec 29 minut, o 6 minut více než v loňském roce. Vaječný index ukázal, že tato doba je ale 3,8krát kratší, než v roce 1989. Vyplývá to z analýzy, kterou vytvořila společnost Česká distribuční na základě nabídky vajec v letácích obchodních řetězců před Velikonocemi. Němci vydělají na plato vajec o více než polovinu rychleji a Slováci o třetinu pomaleji.

V Praze, 7. února 2017

logo CD rgb vysoka kvalitaČERNOVLÁSKY PROPAGUJÍ DRAŽŠÍ ZBOŽÍ, VOUSÁČI ZASE NÁŘADÍ

Společnost Česká distribuční zpracovala analýzu, která zkoumala roli lidí v letácích. Ačkoliv jsou letáky nejčastěji využívány k propagaci produktů a služeb, poměrně často se v nich vyskytují lidé. Cílem je zpravidla zvýraznění produktu či zatraktivnění nabídky. Analýza odhalila typické zástupce těchto „modelů“ i to, jak souvisí jejich profil s typem produktu, který pomáhají propagovat, jeho cenou nebo výší slevy. Zajímavostí je, že zboží v letácích nejčastěji propagují ženy, a to bez ohledu na jeho kategorii.