zelená linka 800 888 558

Praha 21. srpna 2015

logo CD rgb vysoka kvalitaT I S K O V Á Z P R Á V A:

RODIČE ZAPLATÍ NEJVÍCE ZA AKTOVKU. PŘIPRAVIT SI NA NI MUSÍ V PRŮMĚRU 1 300 KORUN, AŽ 40 % Z JEJÍ CENY ALE MOHOU UŠETŘIT NÁKUPEM PODLE SLEVOVÝCH LETÁKŮ

(Praha 21. srpna 2015) – Rodiče prvňáčků letos za výbavu zaplatí o 760 korun více než vloni. Obchodní řetězce proto své zákazníky lákají během srpna na školní potřeby za výrazné slevy. Při pozorném výběru slev mohou rodiče ušetřit více než 1 500 Kč. Vyplývá to z analýzy, kterou již popáté připravila společnost Česká distribuční na základě letákových slevových akcí obchodních řetězců (Albert, Billa, Globus, Kaufland a Tesco).

Ostrava, 15. 6. 2015

logo CD rgb vysoka kvalita

Vážení obchodní přátelé,
s přicházejícím létem vám přinášíme další vydání našeho bulletinu, ve kterém jsme pro vás připravili novinky z naší společnosti a z branže.
V tomto vydání se můžete dočíst o možnostech podpory vašich kampaní, seznámit se s naším klientservisem, zjistit zajímavosti o našich charitativních projektech či se podívat na průběh Retail Summitu 2015.

logo CD rgb vysoka kvalita
Vážení obchodní partneři,
 
direct mail patří v současnosti k nejúčinnější formě marketingové komunikace a je nejvhodnější volbou, pokud chcete oslovit vaše současné i potenciální klienty konkrétní nabídkou.
Úspěšnost kampaně však závisí na mnoha faktorech, jako je kvalita doručení, nevalidní databáze a špatné adresy příjemců, nevhodně zvolené reklamní sdělení a další.
Aby vaše marketingové kampaně byly ještě úspěšnější, vydali jsme již druhý návod Jak na úspěšný direct mail?“, kterým chceme přispět k ještě větší účinnosti vašich reklamních akcí.