zelená linka 800 888 558

Praha 15.2 2016

logo CD rgb vysoka kvalita
Dnešní doba jednoznačně nahrává rozvoji e-shopů. Podle statistik ACOMWARE jen v loňském roce narostl obrat e-shopů v České republice o 20 %. Tomuto trendu napomáhá také rostoucí kupní síla tzv. generace Y, tedy lidí narozených mezi lety 1986 – 2000, jejichž život je pevně spjat s mobilními zařízeními a připojením k internetu. Mnoho zákazníků této generace si i při nakupování v kamenném obchodě vyhledává recenze požadovaného zboží pomocí chytrého telefonu, čehož využívají e-shopy, které mohou právě v tomto okamžiku odlákat i zákazníka, který se již nachází v obchodě a plánuje si zde něco koupit.

Ostrava 12.1.2016

logo CD rgb vysoka kvalita
Vážení obchodní partneři,

za pár týdnů uplynou již tři roky od doby, kdy došlo k úplné liberalizaci poštovního trhu, na který Česká distribuční vstoupila jako jeden z prvních subjektů v České republice. Můžeme vám tak nabídnout nejen roznos neadresné distribuce a tištěného direct mailu, ale i doručení vašich adresných poštovních zásilek. To ale rozhodně není vše.

Praha, 26.11.2015

popai

Česká distribuční se prostřednictvím svého obchodního ředitele Artura Wojnarowského zúčastnila mezinárodní konference POPAI DAY, která se konala 26. listopadu v pražském Kongresovém centru u Hájků. Na konferenci se diskutovalo nad podobou současného retailu, ale také nad tím, které klíčové prvky hrají roli při interakci a komunikaci se zákazníkem, co všechno působí na vytvoření jedinečného nákupního zážitku nebo jaké faktory mohou přispět k upevnění vztahu se zákazníkem.

Praha 17.12 2015

logo CD rgb vysoka kvalita
NA PŘEDVÁNOČNÍCH SLEVÁCH SE DÁ UŠETŘIT AŽ 23 %

S blížícími se vánočními svátky vrcholí čas velkých nákupů potravin. Pro zákazníky jsou při výběru prodejny stále důležitější akční ceny a slevy, které kromě množství a kvality zboží pečlivě sledují. Díky aktuálním letákovým akcím je možné na štědrovečerním a silvestrovském menu ušetřit v průměru 23 %. Vyplývá to z analýzy, kterou pravidelně připravuje společnost Česká distribuční na základě letákových slevových akcí obchodních řetězců (Tesco, Billa, Penny Market, Lidl, Kaufland, Globus a hypermarket Albert).