zelená linka 800 888 558

Tisková zpráva České distribuční s analýzou akčních cen velikonočního zboží

Praha 30. března 2015

logo CD rgb vysoka kvalita
Velikonoční slevy: pomlázky za třetinu

VAJÍČKA JE MOŽNÉ KOUPIT AŽ S 40% SLEVOU

Prodejci těsně před Velikonocemi zlevňují své zboží. Nakupující tak mohou v akčních letácích najít až 40% slevy na vajíčka nebo na čokoládového zajíce. Vyplývá to z analýzy, kterou již po páté připravila společnost Česká distribuční na základě letákových slevových akcí obchodních řetězců (Tesco, Billa, Penny Market, Lidl, Kaufland, Globus a hypermarket Albert).

Velikonoční slevy se týkají jak tradičního velikonočního zboží, jako jsou například vajíčka, čokoládoví zajíci a vajíčka nebo pečený beránek, tak i dalších potravin, jako je ovoce, zelenina a další zboží vhodné na velikonoční hostinu. Jak vyplývá z analýzy slev, nevyplatí se ani uplést si vlastní pomlázku při její současné ceně za pouhých 40 Kč. Plato vajec po deseti kusech vyjde v průměru na 20 Kč, čokoládový zajíc na 26 Kč, čokoládové vajíčko pak na 12 Kč. Máslový mazanec mohou lidé zakoupit za 38 Kč.
„Opět se nám zde potvrzuje, že s blížícími se svátky, kdy lidé nakupují větší množství potravin, se prodejci snaží do svých obchodů nalákat zákazníky na akční ceny. Ty přitom v posledních týdnech dosahují až 40% výše slev na promované zboží," uvádí ředitel České distribuční Petr Sikora.
Analýzu cen velikonočního zboží provedla společnost Česká distribuční, která je největším distributorem reklamních letáků v Česku. Zdrojem informací byly letáky obchodních řetězců platné v březnu a na začátku dubna 2015.

O společnosti Česká distribuční a.s.

Česká distribuční a.s. je společnost, která poskytuje a nabízí klientům neadresné a adresné doručení zásilek, reklamních tiskovin a drobných reklamních předmětů do poštovních schránek. A to nejen v ČR, ale i v několika dalších evropských zemích.

Česká distribuční:

  • Ročně rozveze a doručí do poštovních schránek okolo 2 mld. letáků, což představuje více než 70 tisíc tun tiskovin.
  • Týdně osloví letáky přibližně 3,7 milionu domácností, a v současnosti až u 40 % z nich tak ovlivní nákupní chování.
  • Ročně provede více než 18 tisíc kontrol kvality distribuce a přes 1,4 milionu fyzických dotazů v domácnostech České republiky.
  • Doručuje prostřednictvím vlastní distribuční sítě v celé České republice do 4,1 milionu poštovních schránek.
  • Je specialistou na geomarketing, který klientům pomáhá určit správné oblasti pro distribuci a oslovit tak vybranou cílovou skupinu.
  • Spustila unikátní webovou aplikaci LETÁKOVÁ SAMOOBSLUHA, kde si klient může naplánovat kampaň snadno a rychle on-line.

Více na www.distribucni.cz a www.letakova-samoobsluha.cz.