zelená linka 800 888 558

Česká distribuční prezentovala na Retail Summitu 2015 výhody shopper marketingu

Praha 3. března 2015

logo CD rgb vysoka kvalita

Retail Summit je největší setkání obchodníků a jejich dodavatelů ve střední Evropě a jeho letošní 21. ročník byl díky vysoké účasti historicky nejúspěšnějším. Dvoudenní konference se zúčastnilo 1100 reprezentantů firem i institucí, a to především obchodních a marketingových manažerů.

 

Česká distribuční jako Silver partner Retail Summitu 2015 využila ideálních podmínek konference pro řadu oficiálních i neformálních jednání směřujících k nastartování spolupráce či uzavírání nových obchodů – tři naši zástupci se účastnili programu, další kolegové propagovali naši firmu na stánku.
Česká distribuční se prezentovala v odborné diskusní sekci zaměřené na velmi aktuální problematiku – shopper marketing. Ten se snaží zlepšovat přímou komunikaci se zákazníkem tak, aby si dokázal vybudovat citový vztah k nákupnímu místu. Zatímco panelisté ze společností INCOMA GfK, Store Media či progresivního farmářského maloobchodního řetězce Náš grunt vysvětlili práci s klienty přímo na prodejně (in-store), Artur Wojnarowský z České distribuční představil možnosti komunikace mimo prodejnu, které nám otevírá použití geomarketingu a lepší využívání věrnostních programů. Díky přesnějšímu zacílení letákových kampaní totiž můžeme v zákaznících vyvolat pocit, že přesně rozumíme jejich momentálním potřebám a motivovat je tak k pravidelným návštěvám určité prodejny.
Odborný program odehrávající se v komornějších sálech a zaměřený na specializovaná témata je návštěvníky Retail Summitu tradičně hodnocen nejlépe. Jak sami organizátoři vyzdvihují, v sekcích jsou totiž více než ve velkých přednáškových sálech slyšet konkrétní zkušenosti a názory z praxe úspěšných manažerů, mix zajímavých malých i velkých hráčů na trhu z různých oborů, oslovujících různé segmenty.

Stánek České distribuční vzbuzoval zájem kolemjdoucích prezentací Letákové samoobsluhy na velkoplošné obrazovce a spousta z nich se zajímala o možnosti využití našich služeb. Kvalifikované informace jim přímo na stánku poskytli profesionálové z našeho oddělení obchodu a marketingu, Marcel Holeš a Pavel Klaška, kteří se zájemcům věnovali i v přestávkách mezi programovými bloky. Velmi kladně byly přijímány nejen informace o službách České distribuční, ale i naše tištěné materiály - praktická brožurka s popisem služeb a aktuální bulletin pro klienty . Všichni účastníci akce obdrželi naši edukativní příručku Jak na úspěšnou letákovou kampaň . Ta totiž byla součástí dárkové tašky, kterou obdrželi od pořadatele při registraci.
Příjemné prostředí vybízelo k navazování nových a k upevňování stávajících obchodních vztahů. Večerní program nás potěšil hlavně jako potvrzení námi kvalitně odváděné služby pro naše top klienty. Vyhlašování vítězů MasterCard Obchodník roku totiž přesně kopírovalo složení klientského portfolia České distribuční: OBI, Sportisimo, DEICHMANN-OBUV, Tesco, a v kategorii GE Money Bank – Cena veřejnosti – dominoval další klient České distribuční – Lidl. Díky přátelské atmosféře se konference stala ideální příležitostí pro osobní seznámení s mnoha předními podnikateli a manažery a neformální inspirativní diskuzi s nimi. Z celé akce bylo letos patrné, že do firem se vrací optimistická nálada a díky ní dochází ke znovuoživení inovativního přístupu k zákazníkům. Díky našim specialistům jsme připraveni všem našim zákazníkům moderní kampaně zrealizovat.
www.retail21.cz