zelená linka 800 888 558

JAK NA ÚSPĚŠNOU LETÁKOVOU KAMPAŇ

26. listopadu 2014

logo CD rgb vysoka kvalitaVážení obchodní přátelé,

letáková kampaň je v současnosti nejúčinnější formou marketingové komunikace.

Již 93 % Čechů se při nakupování řídí letáky. V září jsme vyzpovídali 11 stovek respondentů a potvrdilo se, že Česká republika je letákovou velmocí.

 

Ročně se v ČR roznesou 4 miliardy letáků, a je vidět, že Češi letáky milují:

39 % sleduje téměř vždy a všechny

40 % sleduje letáky téměž vždy, ale jen vybrané

17 % občas

3 % zřídky

1 % nesleduje

 

Aby letáková kampaň byla však úspěšná, je potřeba ji dobře naplánovat, zacílit optimální skupinu a mít responzi z roznosu.

Protože úspěch z kampaní našich klientů je i úspěchem naším, vytvořili jsme tento návod, jak na úspěšnou kampaň. 

Věříme, že tento návod společně s naší vysokou kvalitou distribuce přinese vám, našim klientům, očekávaný výsledek.

případě dalších dotazů jsou vám k dispozici naši kolegové z obchodního týmu, proto neváhejte nás kontaktovat.

 

Těšíme se na spolupráci,

Petr Sikora

ředitel společnosti

Kontakty