zelená linka 800 888 558

Rozhovor s ředitelem České distribuční o spojení s VLP

Ředitele České distribuční Petra Sikory jsme se zeptali, co mohou od spojení s VLP očekávat klienti a jak se bude Česká distribuční rozvíjet v roce 2013, kdy se plně otevírá liberalizovaný poštovní trh…

Co pro Vás spojení s VLP představuje a jaký vývoj do budoucna očekáváte?

Ve VLP jsme našli silného partnera, se kterým můžeme rychleji realizovat naše plány a inovace. Mediální skupina VLP má navíc zahraniční zázemí, doufáme tedy, že budeme moci využít jejích zkušeností také v této oblasti. Cílem všech změn by podle mého názoru mělo být to, aby zákazník ve výsledku dostal kvalitnější a spolehlivější služby a mohl si vybírat z jejich širší nabídky. To by mělo být ostatně cílem i liberalizace poštovního trhu jako takové.

Jaké konkrétní přínosy bude spojení s VLP pro klienty mít?

Věříme, že zadavatelé a klienti brzy zaznamenají jednoznačně pozitivní změny. Díky vzájemné synergii obou společností nabídneme rozšířenou nabídku služeb, například možnost inzerce v nejčtenějších regionálních titulech, vklady do tisku nebo možnost online inzerce.

Propojení distribučních struktur obou společností vytvoří členitou síť s přímým přístupem do regionů, mimo jiné prostřednictvím 70 lokálních poboček a obchodních zástupců. Výrazně se zkvalitní kontrolní mechanismy, kdy zaměstnanci VLP budou zároveň provádět monitoring doručování po celé republice.

Jaké další inovace Česká distribuční pro klienty chystá?

Budeme mimo jiné dále inovovat technologie pro třídění a doručování adresných i neadresných zásilek. V souvislosti s adresnou distribucí bude velkou novinkou například GPS tracking jednotlivých zásilek, který postupně zavádíme. V širší rovině pak zákazníci pocítí také změny v oblasti geomarketingu, kdy načerpáme podrobná data ze Sčítání lidu 2011 a promítneme je do našich analýz. To bude mít jednoznačně pozitivní vliv na kvalitu a efektivitu doručování v každém doručovacím okrsku České distribuční a odezvu jednotlivých kampaní. Další výhody pak plynou i z možnosti využít geomarketing při plánování kampaní adresné distribuce, které přinese možnost lepšího zacílení na nejdůležitější skupiny zákazníků.