zelená linka 800 888 558

V Ostravě dne 1.11.2017

logo CD rgb vysoka kvalitaNení potřeba zdůrazňovat, že letáky jsou asi tím nejefektivnějším marketingovým nástrojem pro komunikaci se zákazníkem. Díky svým vlastnostem, jako jsou přesné cílení nebo vynikající poměr „cena/výkon“, je využívá stále více obchodníků i menších živnostníků. Proto se také v Česku roznesou ročně více než 4 miliardy letáků. Podle čeho ale vybrat partnera, který pro vás bude zajišťovat distribuci či další související služby? Ať už vybíráte dodavatele poprvé nebo máte s letáky mnohaleté zkušenosti, měly by vás zajímat odpovědi na stejné otázky.

V Ostravě, dne 6. 10. 2017

logo CD rgb vysoka kvalitaDruhé letošní vydání bulletinu České distribuční přináší množství užitečných informací pro marketingové odborníky. Najdete v něm rozhovor s odborníkem na retail marketing. Provede vás cestou, kterou absolvují letáky od jejich návrhu až do schránek a nabídne cenné informace o tom, jak vlastně lidé letáky čtou.

V Praze, dne 25.8.2017

logo CD rgb vysoka kvalitaSpolečnost Česká distribuční, lídr v neadresné distribuci, zpracovala analýzu nabídky školních potřeb, která se pravidelně objevuje v letácích obchodních řetězců ve druhé polovině prázdnin. Průměrná sleva, kterou letos řetězce na tento sortiment v letácích nabízejí, dosahuje stejně jako v loňském roce 31 %. Jak vyplynulo za analýzy, díky výběru zboží z letáků mohou rodiče na základní školní výbavě pro prvňáčka ušetřit 47 % a zaplatit tak jen 1 595 Kč. Cena této modelové výbavy nakoupené podle letáků se oproti loňsku snížila o 280 Kč. Analýza také ukázala, že více než v jiných letech se v nabídce zboží pro nový školní rok objevuje elektronika.

V Praze, dne 21.7.2017

logo CD rgb vysoka kvalitaOVLIVŇUJE TO MARKETINGOVÉ PLÁNY – ZEJMÉNA V RETAILU

Společnost Česká distribuční zmapovala intenzitu a směr dopravy v okolí měst a obcí v Česku, takzvanou spádovost. Ukázalo se, že se výrazně rozšiřuje zázemí velkoměst a za prací či službami tam každý den dojíždí stále více lidí ze stále větší vzdálenosti. Tento jev má výrazný dopad také na nákupní chování zákazníků a tedy výrazně vstupuje do plánování marketingových kampaní. To platí zejména pro oblast retailu. Z obcí Středočeského kraje, největšího zázemí České republiky, vyjíždí do Prahy téměř 140 000 lidí. Před 15 lety to přitom bylo přibližně 95 000 lidí. To představuje nárůst o více než 47 %. Podobná situace panuje i u ostatních velkých měst. Spolu s tímto trendem potvrdila studie také pokračování „vylidňování“ tradičního venkova.