zelená linka 800 888 558

V Ostravě, dne 6. 10. 2017

logo CD rgb vysoka kvalitaDruhé letošní vydání bulletinu České distribuční přináší množství užitečných informací pro marketingové odborníky. Najdete v něm rozhovor s odborníkem na retail marketing. Provede vás cestou, kterou absolvují letáky od jejich návrhu až do schránek a nabídne cenné informace o tom, jak vlastně lidé letáky čtou.

V Praze, dne 25.8.2017

logo CD rgb vysoka kvalitaSpolečnost Česká distribuční, lídr v neadresné distribuci, zpracovala analýzu nabídky školních potřeb, která se pravidelně objevuje v letácích obchodních řetězců ve druhé polovině prázdnin. Průměrná sleva, kterou letos řetězce na tento sortiment v letácích nabízejí, dosahuje stejně jako v loňském roce 31 %. Jak vyplynulo za analýzy, díky výběru zboží z letáků mohou rodiče na základní školní výbavě pro prvňáčka ušetřit 47 % a zaplatit tak jen 1 595 Kč. Cena této modelové výbavy nakoupené podle letáků se oproti loňsku snížila o 280 Kč. Analýza také ukázala, že více než v jiných letech se v nabídce zboží pro nový školní rok objevuje elektronika.

V Praze, dne 21.7.2017

logo CD rgb vysoka kvalitaOVLIVŇUJE TO MARKETINGOVÉ PLÁNY – ZEJMÉNA V RETAILU

Společnost Česká distribuční zmapovala intenzitu a směr dopravy v okolí měst a obcí v Česku, takzvanou spádovost. Ukázalo se, že se výrazně rozšiřuje zázemí velkoměst a za prací či službami tam každý den dojíždí stále více lidí ze stále větší vzdálenosti. Tento jev má výrazný dopad také na nákupní chování zákazníků a tedy výrazně vstupuje do plánování marketingových kampaní. To platí zejména pro oblast retailu. Z obcí Středočeského kraje, největšího zázemí České republiky, vyjíždí do Prahy téměř 140 000 lidí. Před 15 lety to přitom bylo přibližně 95 000 lidí. To představuje nárůst o více než 47 %. Podobná situace panuje i u ostatních velkých měst. Spolu s tímto trendem potvrdila studie také pokračování „vylidňování“ tradičního venkova.

V Ostravě 2.6.2017

fnoJe už dobrým zvykem, že se snažíme pomáhat svému okolí a udělat radost těm, kteří to potřebují. Tentokrát jsme se stali partnerem dětského dne ve Fakultní nemocnici v Ostravě. Pro všechny hospitalizované děti bylo připravené zábavné odpoledne. Hrály se hry, zpívalo se a nechyběla ani sladká odměna. A protože u nás v České distribuční dbáme na bezpečnost, tak víme, jak je důležité být vidět. Rozdávali jsme tedy dětem reflexní přívěšky a tkaničky, ze kterých měly velkou radost. Někdy i maličkost pomůže velkou měrou k uzdravení. Výsledky vědeckých studií ukazují, že psychika hraje v procesu uzdravení významnou roli. Smích a dobrý nálada tak opravdu léčí. Brzy se proto opět vydáme do terénu rozdávat nejen letáky ale i radost.