zelená linka 800 888 558

Geomarketing

Z jakých dat čerpáme informace?

Obsahovou náplní geomarketingu jsou digitální mapy a marketingová data z nejrůznějších výzkumů a zdrojů. Vzájemným propojením vzniknou cenná geodata, se kterými lze dále pracovat nebo je analyzovat. To umožňuje pozorovat chování stávajících a potenciálních zákazníků. Lze sledovat jejich chování v různých úrovních území (kraje, okresy, PSČ, obce, části obcí až po konkrétní adresu) například z pohledu sociodemografického (věk, pohlaví, vzdělání, typ rodiny) nebo ekonomického (kupní síla, typ bydlení, nezaměstnanost). To vše vám pomůže přesně zacílit a oslovit vaše zákazníky a přitom neplýtvat finančními prostředky!

Letáková samoobsluha - naplánujte si vlastní reklamní kampaň!

Pokud chcete rychle a efektivně realizovat letákovou kampaň s využitím geomarketingu, vyzkoušejte náš nový online nástroj pro neadresnou distribuci reklamních letáků: www.letakova-samoobsluha.cz

letáková samoobsluha

Česká distribuční a.s. poskytuje službu „internetový geomarketing“, která vám umožní vytvořit si vlastní zánosovou oblast pro neadresnou distribuci letáků včetně základní cenové nabídky!

Pro větší efektivitu vašich kampaní zpracujeme:
  • Geometrické spádovosti

  • Přirozené spádovosti zákazníků ke svým prodejnám a pobočkám

  • Zákaznické analýzy z pokladních systémů

  • Tržní analýzy

  • Analýzy efektivity promo akce (neadresná distribuce, umístění billboardů)

  • Zjištění zákaznického profilu

  • Statistické výpočty a predikce

Uvedené analýzy můžeme provádět v mnoha úrovních, jako jsou např. kraje, okresy, obce, distribuční sektory až po konkrétní adresu, včetně detailních sociodemografických a ekonomických ukazatelů.

Pro další služby využijte poptávkový formulář:
Joomla SEF URLs by Artio