ceska distribucni2

                                                                     zelená linka 800 888 558

Neadresné doručování tiskovin (roznos letáků) do poštovních schránek se řadí mezi druhé nejsilnější médium po televizní reklamě. Jednou z nejúčinějších metod oslovení zákazníka je roznos letáků do schránek.

Mimo jiné se zabýváme také doručováním osobních i reklamních zásilek (direct mail, katalogy,knihy,atd.) pro jednotlivé adresáty. Kompletně se postaráme o Vaše directmarketingové kampaně.


Disponujeme specializovaným oddělením geomarketingu a naše současné know-how patří ke špičce v oboru v ČR. Jsme schopni optimalizovat distribuci letáku dle potřeb klienta a najít správnou cílovou skupinu.


Ve zkvalitňování služeb a inovaci jdeme stále dál a nově jsme vyvinuli interaktivní aplikaci, díky které si můžete sami a jednoduše vytvořit on-line distribuční oblast pro roznos vašich letáků.


Rychlá realizace celé zakázky od tisku až po distribuci a doručení do schránek. Zajistíme vám tisk u nejmodernějších a největších tiskáren se zárukou kvalitního tisku. Stačí nám zaslat digitální data, vše ostatní zařídíme za vás.

Bulletin pro obchodní partnery 2-2018

logo CD rgb vysoka kvalitaVážení klienti, milí kolegové a přátelé,

přinášíme vám další vydání našeho bulletinu, ve kterém tentokrát najdete především tipy na přípravu předvánočních kampaní. Poradíme vám, jak vaši kampaň nastavit tak, aby odezva zákazníků byla co nejvyšší.

Číst dál...

Zajímavosti ze světa marketingu

V Ostravě, dne 22. 8. 2018

logo CDNa letákovém trhu není důležité mít jenom silného partnera pro distribuci, ale je potřeba také vědět, co spotřebitelé vyhledávají, jaké jsou trendy, jaký je účinek jednotlivých komunikačních prostředků, a proto jsme pro vás dali dohromady výběr těch nejzajímavějších informací, co se v poslední době objevily v médiích.

Číst dál...

Výbava pro prvňáčka letos vyjde nejméně na 1 600 korun, stejně jako vloni letošním trendem jsou ergonomické potřeby

Praha, 23. srpna 2018

logo CDSpolečnost Česká distribuční, která doručuje akční letáky obchodních řetězců, zpracovala analýzu nabídky školních potřeb, která se pravidelně objevuje ve druhé polovině prázdnin. V letácích je letos nebývalá nabídka speciálních výrobků s ergonomickými prvky. Průměrná sleva, kterou letos řetězce na výbavu pro školáky v letácích nabízejí, dosahuje stejně jako v loňském roce 31 %.

Číst dál...

Chyba

V nastavení parametrů pluginu je potřeba zadat Site Key. Kontaktujte prosím správce stránek.

Uveďte prosím e-mailovou adresu, zaregistrovanou s vaším uživatelským účtem. Na tuto adresu vám bude zasláno vaše uživatelské jméno.