ceska distribucni2

                                                                     zelená linka 800 888 558

Neadresné doručování tiskovin (roznos letáků) do poštovních schránek se řadí mezi druhé nejsilnější médium po televizní reklamě. Jednou z nejúčinějších metod oslovení zákazníka je roznos letáků do schránek.

Mimo jiné se zabýváme také doručováním osobních i reklamních zásilek (direct mail, katalogy,knihy,atd.) pro jednotlivé adresáty. Kompletně se postaráme o Vaše directmarketingové kampaně.


Disponujeme specializovaným oddělením geomarketingu a naše současné know-how patří ke špičce v oboru v ČR. Jsme schopni optimalizovat distribuci letáku dle potřeb klienta a najít správnou cílovou skupinu.


Ve zkvalitňování služeb a inovaci jdeme stále dál a nově jsme vyvinuli interaktivní aplikaci, díky které si můžete sami a jednoduše vytvořit on-line distribuční oblast pro roznos vašich letáků.


Rychlá realizace celé zakázky od tisku až po distribuci a doručení do schránek. Zajistíme vám tisk u nejmodernějších a největších tiskáren se zárukou kvalitního tisku. Stačí nám zaslat digitální data, vše ostatní zařídíme za vás.

Zajímavosti ze světa marketingu

V Ostravě, dne 22. 8. 2018

logo CDNa letákovém trhu není důležité mít jenom silného partnera pro distribuci, ale je potřeba také vědět, co spotřebitelé vyhledávají, jaké jsou trendy, jaký je účinek jednotlivých komunikačních prostředků, a proto jsme pro vás dali dohromady výběr těch nejzajímavějších informací, co se v poslední době objevily v médiích.

Číst dál...

Výbava pro prvňáčka letos vyjde nejméně na 1 600 korun, stejně jako vloni letošním trendem jsou ergonomické potřeby

Praha, 23. srpna 2018

logo CDSpolečnost Česká distribuční, která doručuje akční letáky obchodních řetězců, zpracovala analýzu nabídky školních potřeb, která se pravidelně objevuje ve druhé polovině prázdnin. V letácích je letos nebývalá nabídka speciálních výrobků s ergonomickými prvky. Průměrná sleva, kterou letos řetězce na výbavu pro školáky v letácích nabízejí, dosahuje stejně jako v loňském roce 31 %.

Číst dál...

Letáky nepřináší jen slevy, ale také inspiraci

Praha, 7. června 2018

logo CD rgb vysoka kvalita

Čte je 92 % lidí, a to i když neplánují nákup

Společnost Česká distribuční provedla mezi zákazníky obchodních řetězců dotazníkové šetření s cílem zjistit, jak vnímají letáky, proč si je prohlížejí a co v nich hledají. Z odpovědí vyplynulo, že letáky sleduje alespoň někdy 92 % dotázaných, přičemž 68 % v nich vyhledává hlavně slevy a nízké ceny, 35 % lákají zajímavosti a 23 % hledá inspiraci pro vaření nebo vybavení domácnosti.

Číst dál...

New DWC Manager
to present himself on Friday

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quam felis, ultricies nec, pellentesque eu, pretium quis, sem. Nulla consequat massa quis enim. Donec pede justo, fringilla vel, aliquet.

Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.